2 Mart 2012

avon alışverişim

Marka olarak Avonu seviyorum ve neredeyse her katalogdan mutlaka minik de olsa bir alışveriş yapıyorum. 3. kampanyasında benim özellikle görünce dayanamadığım yeni ojeler vardı ve ben de tabiki hepsini aldım hemen. Dün geldiler henüz sürmeye fırsat bulamadım, ama hafta sonunda mutlaka hepsini deneyeceğim.
Şimdi alışverişe gelelim..

 


El ve vücut kremlerine ve lip balmlara bayılıyorum. Bunlardan evde 10-15 tane vardır ve bir o kadar daha alabilirim.  Bu Shimmering body Lotion'ı da denemek için aldım. Şu anda kullandığım bitmek üzere. Biter bitmez bunu kullanmaya başlayacağım. Lip balmı tabiki kullandım bile ama daha ilk sürüşte anladımki Nivea'nın yerini tutamayacak.




İlk olarak bunların uçlarında böyle tuhaf bir şekilde içe doğru bombe var, niye anlamıyorum. Halbuki Nivea gibi ruj formunda olduğu zaman daha çok seviyorum ben. Neyse bunu da kullanacağım tabiki de.
Bir adet de parfümlü saç spreyi aldım. Bunların kokuları çok kalıcı değil biliyorum ama özellikle yazın çantamda taşıyorum ve her an tazeleyerek saçın güzel kokmasını sağlıyorum.

Şimdi de beni asıl heyecanlandıran mallarda sıra. Her türlü ojeye kesinlikle deli oluyorum ve çok seviyorum. Eskiden beri böyleydi, herkes kırmızı-beyaz-french oje üçgeninde gezinirken ben arayıp bulup mavi, yeşil, turuncu ojeler sürer bir de alay konusu olurdum arkadaşlar arasında ama hiç de vazgeçmedim bu zevkimden. Şimdi renk renk, çeşit çeşit ojeler çıktıkça gerçekten çok mutlu oluyorum ve almadan da duramıyorum bunları.
Avonun bahar için çıkardığı bu renkler de aslında diğer markalarda da bulunabilecek renkler ama dedim ya aynı renk bile olsa her markanınkini alıp denemek istiyorum böyle bir heves benimkisi. Renklere gelince..



Soldan sağa doğru Loving Lavender, Blue Escape, Fuchsia Fun, Aqua Fantasy ve Orange Creamsicle. Hepsini çok sevdim ve denemek için de sabırsızlanıyorum. Bu arada markaların ojelerine numara değil de isim vermeleri de çok hoşuma gidiyor. Ojelere kişilik kazandırıyor bence. İsme göre oje bile seçiyoruz yeri geldiği zaman değilmi ama??
Bu bebekleri en kısa zamanda (mesela bu hafta sonu) deneyeceğim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...