23 Mart 2012

Avon SpeedDry+ oje

Artık 300'den fazla olan ojelerimin hepsini değerlendirebilmek için hergün başka bir oje sürmeye çalışıyorum. Dün akşam da uzun zaman önce aldığım ve unuttuğum bu Avon ojeyi denemek istedim. Önce başka renkler sürdüm ama hiçbirinden memnun kalmayınca tekrar silip buna döndüm. Ojenin rengi güzel ve hafif sedefli. Yanlız kıvamı çok yoğun değil, tabi öyle olunca birkaç kat sürmek zorunda kaldım. Adındaki çabuk kuruma özelliği de öyle çok fazla değil bence. Bütün ojeler artık 4-5 dakika içinde kuruyorlar. Avon ojeleri genelde çok başarılı bulmuyorum bu fikrim henüz değişmiş değil.





Gün ışığında çok güzel duruyor oje. Sadece yüzük parmağıma da KleanColor'un 232 numarasını sürdüm, fazladan ışıltılı oldu.




Yeşil ışıltılı ojenin içinde hafif kırmızı ışıltılar da var çok güzel duruyor.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. kleabcolorı nerden aldın acaba abla ? her yerde arıyorum yaa :/ çok da pahalı bunlar

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemsarıca bir blog satışından almıştım ama çok eskidir uzun zaman oldu alalı bazı instagram satışlarında gördüm sanki ama yakın zamanda..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...