9 Nisan 2012

FlorMar Pudra

Flormar ürünlerini severek kullanıyorum. Son zamanlarda ojeleri haricinde makyaj ürünlerinde de kendini gerçekten çok geliştiren markalardan. Yılbaşından önce de yine Twiterdan yaptıkları bir yarışmadan bana bir sürü ürün yollamışlardı. O gelen ürünler içerisinde 88 numaralı Compact Pudra da bulunuyırdu. Ben bu pudrayı dolabın en arkasına atmışım ve unutmuşum orada. Geçen günlerden birinde artık makyajımı sabitleyecek bir ürüne ihtiyacım olunca bir anda aklıma geldi ve niye ben bu ürünü denemiyorum dedim. Makyajımı yaparken fondotenimi sürdükten sonra hem sabitleme yapıyor, hem de yüzümün gereksiz yere parlamasını önlüyor.





Ürün yanımızda taşımak için de uygun. Kutusu falan gayet güzel.





Sürerken biraz tozlanıyor ama sanırım ben kendi süngeri ile değil de fırça ile sürdüğüm için böyle oluyor. Kendi süngeri ile böyle bir sorun olacağını sanmıyorum. Ürün açık-buğday tenliler için uygun, ama farklı renkleri de var tabiki. Fiyatına bakmadım ama bütün FlorMar ürünleri gibi alt-orta seviyede bir fiyat olduğunu düşünüyorum.



Burada çok açık gibi görünüyor ama ciltte gayet iyi durduğunu söyleyebilirim. FlorMar ürünleri kullanmaya kesinlikle devam edeceğim.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...