18 Nisan 2012

Pink Wednesday

Bu gün yeniden canım Pastellerime dönüş yaptım. Son 3 haftadır Pastelin pek çok yeni rengini aldım ve artık sırayla hepsini sürmek istiyorum artık ara vermeden. Bu gün 05 numarayla başlıyoruz. Oje öncelikle tam bir şeker pembesi ve içinde minicik altın rengi ışıltılar var. Işıltı deyince bende akan sular duruyor tabiki, o nedenle hiç düşünmeden aldım ve sürdüm. Tabi güneş yine ortadan kaybolup fırtına çıktığı için ışıltılar çok kendini göstermeyecek demektir bu ama ojeyi yazın kullanırsak tırnaklarımızın bol miktarda ışıldayacağına eminim.






Evet son resimde gördüğünüz gibi ışıltıları çok tatlı.. Tam da güneşin umarım artık ışıldamaya başlayacağı bahar ve yaz günlerine uygun..
Sevgiler.. 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...