2 Nisan 2012

Yeni Avon cicileri

Merhaba, geçen perşembe Avon siparişlerim geldi. Hemen yazacaktım ama bilgisayarım bozulunca yazamadım tabi. Neyse düzeldi arıza da ben de bütün birikenleri gireceğim şimdi sırayla. Öncelikle Avon'dan arkadaşımla birlikte yeni aldığımız cicilere bakalım.
Arkadaşım vücut kremleri almış çok güzel hele de çileklisinin kokusuna bayıldım ben de alacağım bir sonraki siparişde.



Her ikisi de muhteşem kokuyorlar. Daha önce Avonun vücut lostonlarını kullanmıştım gayet güzel yumuşatıyor ve nem veriyorlar.  Bir adet de foot scrub aldı arkadaşım. Ben daha önce Watsons'dan aldığım için bir tane başka almadım. Ama bunu da deneyince sanki daha iyiymiş, içindeki minik peeling maddeleri de daha çokmuş gibi geldi bana. Ayrıca kokusu da daha güzel. Elimde denedim fena olmadı. Bunu da yakın zamanda bizzat denemeyi düşünüyorum.



Bundan sonra tabiki bir sürü de yeni oje aldık tabi yeni katalogdan. Avon bu aralar oje üzerine çok çalışmaya başladı. Aslında dediğim gibi her markada hemen hemen aynı renkler var. Ama nedense her gördüğümüzde bizim gibi oje delilerine farklı renklermiş gibi geliyor ve almadan yapamıyoruz.



Ojelerin rengi burada çok güzel çıkmadı ama yakında hepsini tek tek tanıtacağım. Sadece en sonda duran pembe ojeyi sürdü arkadaşım, şu anda teni çok beyaz diye bize çok sönük bir renkmiş gibi geldi ama yazın yanık tende çok güzel duracağına eminim.

Bunlardan başka Avonun yeni çıkardığı ruj serisinden Nude and Infused rengini aldım. Ruj nude olmasına nude ama biraz da parlaklık barındırıyor içinde.




Bu rengi bir kaç gündür severek kullanıyorum. Biraz yanık tende daha da güzel duracaktır sanırım. En son olarak da 3 adet göz kalemi aldım. Bir tanesi golden serisinin, kaç zamandır arayıp da bulamadığım golden-brown rengi. Daha önce golden-blakc rengini alıp kullanmıştım. Renk güzel kalem de yumuşak arkasındaki fırça ile de rengi rahatça dağıtabiliyorsunuz. Bu nedenle ben diğer rengi de indirimde aramıştım ama stokda yok demişti. Arkadaşım bulmuş, almış ve çok istediğimi bildiği için bana verdi. Diğer iki renk de yeni çıkardığı renkler golden fawn ve blackberry. Blackberry'e özellikle bayıldım gözde harika duruyor ve Mac'ın kalemleri gibi smudge prooflar. Yani tam bana göre. Golden Fawn'da gözde ışıltı yaratmak için ideal bir renk.

En alttaki de kaş kalemi sanırım en açık olan rengi. Koyu olan gri gibi bir renk ve güzel duracağını sanmıyorum.  Bu kalemi de severek kullanıyorum. Kaşlarımı hiç almam, aralarında fazla boşluk da yoktur ama yine de bir kalemle daha düzgün duruyorlar.






Bu da dayanamayıp aldığım minik kabuki fırçam. Bu aralar her çeşit ve her marka kabuki fırça almalara doyamadım. Ne olacak bu halim hiç bilemiyorum. Ama hepsini de kullanıyorum tuhaf bir şekilde. Mutlaka kullanacak bir yer çıkıyor. Her renk için ayrı bir fırçam oluyor böylece.


Biraz karışık bir yazı oldu ama yakında bu ürünleri daha detaylı yazacağım. Yaşasın alışveriş..
Sevgiler..

4 yorum:

  1. :)) Hepsi çook güzeller. :)
    Güle güle kullanalım..
    Yaşasın oje çılgınlığı :)

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan .) fırça canavarıııı :D:D Bu kabukıden memnun kaldın mı dökülme oldu mu :D bende alıcam da :D

    YanıtlaSil
  3. Artemis.. yüzüme sabitleyici pudra sürerken kullanıyorum bunu.. henüz dökülme falan yapmadı.. okumuşsundur blki mac fırça temizleyicisi kullanıyorum temizlemek için de..

    YanıtlaSil
  4. .) Tamamdır çok tesekkürler cevap için .)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...