4 Haziran 2012

Essence Alışverişim..

Cuma günü trafik çok tıkalı olmasına ve eve geç ulaşmış olmama rağmen yeni gelen Essence markasını görmek için evimin yakınındaki Gratis'e uğramadan yapamadım. Neredeyse bütün ürünler vardı ve fiyatların da uygun olmasından yararlanarak ben de baya miktarda bir alışveriş yaptım. 8 adet normal oje, 2 çiftli oje, smokey eyes kahverengi göz paleti, iki adet lip gloss, maskara ve bir tane de ruj aldım.
Cumartesi günü de yeni açılan Suadiye şubesinden de iki oje ve bir de far fırçası aldım, hele o fırçaya bayıldım resmen.


Ürünler toplu halde..


En sevdiğim renkler kahverengi ve tonları..

Kahverengi rujum..

Dolgunlaştırıcı maskara..

Renk değiştiren Lip Gloss..

Meyveli Lip Gloss..


Blender göz farı fırçası...

Ürünlerin her birini daha sonra kullandıkça tek tek tanıtmayı düşünüyorum. Çünkü hepsinden gerçekten çok hoşlandım ve kullanmaya da başladım bile.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. teşekkürler.. senin aldıklarını da çok beğendim.. güle güle kullanalımm..:-))

    YanıtlaSil
  2. hepsini güle güle kullaaan.. renk değiştiren lip gloss'u çok merak ettimm! =)

    YanıtlaSil
  3. Tint it ve maskara en merak ettiklerimden biriydi ;))

    YanıtlaSil
  4. tint it lip glossu hafta sonu denedim anlatacağım bugün zaten..

    YanıtlaSil
  5. Postun başlığı gratis soygunu da olabilirmiş :D

    YanıtlaSil
  6. ay evet ya gratis veya watsonsa girdimmi kendimi tutamıyorum..:-)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...