5 Haziran 2012

Essence Tint It Lip Balm

Bugün Essence yazılarını yazmalara doyamadım. Ama gördüğünüz gibi çok ürün aldım ve hepsini de gösterip tanıtmak istiyorum. Zaten blogumun amacı da aldığım ve uzun uzun anlatamadığım sevgili cicilerimi burada sizlere anlatmak..:-))
Bu Tint It lip gloss'u da görünce ilgimi çekti ve aldım. Zaten evde lip gloss ve lip balmdan geçilmiyor. Nedeni de bu tür ürünler kullanmazsam dudaklarım hemen kuruyor ve yemeğe, kemirmeye başlıyorum, o nedenle çantalarımda, evde, işyerinde pek çok gloss ve balm bulunduruyorum. Bir de bunun açıklamasından renk değiştirdiği anlaşılıyordu. Ben şu ana kadar fazla bir renk değişikliği fark edemedim. Sanki ilk sürüldüğünde şeffaf olan gloss daha sonra biraz pembeye döndü ama hayal gücü ile de uyduruyor olabilirim bunu. Başka deneyenlerin de fikrini beklemek lazım bu konuda.


 Görüldüğü gibi hafif şeffaf-şeftali tonları ile başlayan renk daha sonra koyulaşarak pembeye dönmeli diye gösteriyor. Dediğim gibi bu etkiden çok emin değilim, birkaç sefer daha dikkatli bir şekilde deneyeceğim.


Bunun dışında bir de şeffaf sanırım karpuz-kavun tatlı bir lip gloss daha aldım. Onun da tadı çok güzel, sürdükçe yemek istiyorum. Fiyatlara gelince; Tint It Lip gloss 6.95 TL. diğer Glossy Lip Balm da 3.45 TL.


Gerçekten güzel bir alışveriş oldu çok memnunum. En kısa zamanda fondöten ve bazlarını da denemeyi istiyorum.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. ne tatlı bunlar boyleeeeeeeeeeeee

    YanıtlaSil
  2. evet çok da tatlı kokuyorlar..:-))

    YanıtlaSil
  3. çok hoşlar. Bende bloğuma beklerim.

    Görüşmek üzere
    www.bakbuharika.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. renk değiştirmemesine üzüldüm ama ne hayaller kurmuştum duyunca =)

    YanıtlaSil
  5. Alice tamamende renksiz degil aksamustu birdaha surdum seffafdan hafif bir pembelesme var

    YanıtlaSil
  6. Follow-me, kurbagapirenses teşekkürler.. bloglarınıza hemen bakacağım tabiki...

    YanıtlaSil
  7. Follow_me, kurbagapirenses.. ben zaten bloglarınızı biliyor ve izliyormuşum meğerse..:-)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...