25 Ağustos 2012

Bayram Ojesi #volume5

Merhaba. Bugünkü ojemiz Ayvalık pazarında bulup 1 TL.'na aldığım ve başka renklerini de almadığıma pişman olduğum Woo isimli ojenin 621 numaralı rengi. Kendisi harika bir neon sarı olup, CG'den neon sarı alma ihtiyacımı ortadan kaldırdı. Tabiki markayı hiç bilmiyorum, muhtemelen çok dandiktir hatta içinde bir sürü zararlı katkı maddesi de vardır ama zaten hiçbir oje tırnağımda 24 saatten fazla kalmadığı için rengin güzelliği uğruna bunu görmezden geliyorum. Tuhaf bir şekilde sürümü de kolay oldu, tabi ben çok kapatsın istediğim için 3 kat sürdüm, beklediğimden daha çabuk da kurudu. Şimdi de muhteşem rengi görelim.
Sevgiler..

5 yorum:

  1. aslında çok güzel renkleri olan bir markaymış bu eskişehirde bir yerde satılıyordu vakti zamanında almadığıma pişmanım. Pastel renkleri de çok güzel canım :) ellerine de çok yakışmış güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. güle güle kullan canım, woo'nun ojeleri kesinlikle çok güzel evet beklemediğimiz kadar belki de (:

    YanıtlaSil
  3. @serinus @aslinindunyasi.. Aa siz biliyormuydunuz bu markayi? Ben ilk defa duydum ve tesadufen aldim ve evet guzelmis :)) tesekkurler ayrica..:))

    YanıtlaSil
  4. Ooo pek iddaliymis:) ama cok guzel tasimissin ojeyi. Gule gule kullan canim. Bize de buyrun:)
    boyaynasiyansimacisi.blogspot.com

    YanıtlaSil
  5. @boyaynasiyansimacisi.. Tesekkurlet ve bakiyorum bloguna hemen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...