21 Kasım 2012

Günün Ojesi.. China Glaze Smoke and Ashes..

Günaydın.. Bugün yine daha önce bahsettiğim ziyaretim sırasında Tanaçan Kozmetik'den aldığım ojelerden biri olan ve yanılmıyorsam Hunger Games koleksiyonundan Smoke and Ashes adlı ojeyi sürdüm. Dün akşam oda ışığında oje resmen gözüme siyah geldi hatta aaa ben niye aldım ki bu ojeyi diye bile düşündüm. Ama sabah gün ışığına çıkınca ojenin o şahane ışıltılı, hafif yeşile dönen rengi ortaya çıktı o zaman hatırladım niye amış olduğumu. China Glaze'in bu tür ojelerinin yoğunluğu çok fazla, oje çok kıvamlı. O nedenle kalın bir kat ve ince ikinci kat ojenin tam rengini vermesine yetiyor. Yanlız Chiların tek sevmediğim özelliği fırçalarının çok ince olması, o yüzden bazen fırçaya yeterli ojeyi alamayabiliyorum. Bu eksik özellikle çatlayan ojelerde kendini çok belli ediyor.

 Minik, yeşil ışıltılar yeteri kadar bellimi??

Bu arada 3 tırnağıma da KleanColor ojeelrden sürdüm. Aslında şişeleri de çekecektim ama baktım akşam yeterli ışık yok, o nedenle hafta sonunu bekleyip bu ojeler için ayrı bir yazı hazırlamaya karar verdim.

Bugün ince ince çok yüzük takmak yerine, 2 adet büyük yüzük takmaya karar verdim. Baykuş yüzük Ayvalık pazarından, incili yüzük Bakırköy'de bir gümüşçüden alınma ama fiyatları aklımda değil ikisinin de. 
Bu ara çok benzer ojeler sürdüğümün farkına vardım ama elim sürekli koyu renklere gidiyor, resmen bir sürü oje dizdim sıraya hepsi de siyah, koyu mavi, koyu yeşil gibi renkler. Bakalım arada bir canlı birşeyler de süreceğim.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Bu ojenin üstüne KleanColor çok güzel gitmiş canımm, en son fotodaki yüzüğe bayıldımmm:*

    YanıtlaSil
  2. @7-24makyaj.. klencolorlar koyu renge çok yakışıyor bence de.. büyük yüzüklere de bayılıyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...