19 Kasım 2012

Günün Ojesi Essence Date in the Moonlight..

Günaydın.. Bu sabahdan itibaren izinim bitti, işime döndüm ve sabah yazılarına geçebilirim yine. Tabi bu arada epey de yazı birikti, sırayla yazacağım artık. İlk olarak bugün sürdüğüm ojeden başlamak istiyorum, daha önce pek çok sosyal mecrada görmüşsünüzdür ama kendisi benim de çok beğendiğim bir oje olduğu için sürmeden ve tanıtmadan yapamadım. Essence'in yeni şişelerinden koyu mavi-gri ojesi, 126 numara Date in the Moonlight. Ojenin içinde ayrıca minik parıltılar da var ama çok dikkat edilmezse belli olmuyor bu ışıltılar. Aslında bu konuda hayal kırıklığına uğradım da denilebilir çünkü şişede çok belli olan ışıltılar tırnakda ancak güneş ışığında ortaya çıkıyor. Ayrıca ilk defa Essence ojede yaşadığım bir şey, oje ertesi gün ucundan sıyrılma yaptı, daha önce böyle bir şey hiç olmamıştı. Yine de rengin hatırı için alınır ve sürülür diyorum.

 Resimler sabah gün ışığında ancak güneşsiz ortamda çekildiği için, ışıltılar hiç belli değil.

 Yeni yüzüklerimi nasıl buldunuz?? Büyük kurukafalı Kadıköy'den 5 TL., diğerleri pazardan onların da tanesi 5 TL.

Yakın plan...

Bugünün ojesi için bir korkum da çıkarken elime bulaşması, onu da bu akşam temizlerken göreceğim. Eğer bulaşma yaparsa yazıyı o şekilde güncellerim.
Sevgiler..

7 yorum:

  1. bn de yeni sisedeki essence ojelerden pek memnun kalmadim. 4 tane aldim yeni seriden hepsi sabaha kalmadan soyuldu :( parca parca kalkti resmen. yapilarini bozmuslar bnce. ama renkleri cok guzel

    YanıtlaSil
  2. @mystiquery.. evet ya renkler çok güzel vazgeçemiyorum almaktan...:-))

    YanıtlaSil
  3. günün ojesini beğendim... renk çok güzel,tırnaklar ayrı bir güzel takılar ise bayılmalık :)

    YanıtlaSil
  4. Korkarım yazıyı akşama güncellemen gerekecek. :/

    YanıtlaSil
  5. @tuğçedemir.. teşekkürler canımm:-))

    @tannesi.. evet hatırladım durumu..:-))

    YanıtlaSil
  6. işte benim en sevdiğim renk:)

    YanıtlaSil
  7. @kozmetikperisi.. ben de sevdim rengi .. bu ara koyu renklere gidiyor elim zaten hep..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...