6 Kasım 2012

Kıymetlilerimi nasıl saklıyorum...

Hafta sonu alıp, dün blogda, cumartesi de twiter'da gösterdiğim yüzüğümü görünce sevgili Sevi nam-ı diğer Smyrnian bu kadar ıvır zıvırı nerede sakladığımı gösteren bir yazı yazmamı istedi. Ben de isteğini kırmıyor ve hemen yazıyorum. Aslında bu bütün arkadaşlarım arasında merak konusudur, o kadar çok takı ve ojem var ki bunları görür görmez ilk soruları aradığını nasıl buluyorsun oluyor. Aslında çok kolay, zaten yüzüklerimin hepsini neredeyse ezbere bilirim ve takmayı planladığım yüzük aklımdan geçer geçmez onu nereye koyduğumu hatırlarım ben. Bir tür altıncı hismidir nedir anlamadım, ojeler için de aynı şey söz konusu, genelde  marka marka sakladığım için nerede olduklarını bilir ona göre ararım.
Şimdi bir resimlere bakalım anlatacağım nerelerde sakladığımı kıymetlilerimi..

 Üstteki alet saklama kutusunu Koçtaş'dan aldım. 6-7 TL. bir şey olması lazım. İçinde gündelik kullandığım yüzükler ve küpeler var. Alttaki mücevher kutusu Dior'dan eşantiyon verilmişti ve içinde gümüş yüzüklerim duruyor.

 3 resim Dior mücevher kutusundan görüntüler, o çantada ne var ne yok bildiğim için elimi şöyle bir daldırıp buluyorum ne istersem. Buradaki yüzükler yıllar içinde muhtelif yerlerden topladığım gümüş yüzüklerden oluşuyor. Aralarında çok sevdiğim ama gümüş olmayan bir kaç yüzük de var.  Sağ altta yine son zamanlarda favorim olan ve sürekli kullandığım bileklikler duruyor, henüz çok artmadıkları için bulmak kolay.

 Üstteki kutu arkadaşımın hediyesi ve saatlerim var içinde. Alttaki minik süsü özellikle banyo dolabına monte ettim ki yine sık kullandığım kolyelerim gözümün önünde olsun. Bu sağ alttaki manken ise sadece süs olarak duruyor, çok kullanmıyorum. Çünkü üzerine astığım her şey karışıyor.

Bu da banyo dolabı içinde duran ve yine Koçtaş'dan aldığım bir alet saklama kutusu. Burada ışık az olduğu için resimler biraz karanlık çıktı kusura bakmayın. Buradaki bütün kolyeler yine gümüş ve doğal taşlardan oluşuyor. Bazıları da annemden hacıladığım ve artık vintage diyebileceğimiz kolyeler. Bunları da sık sık kullanıyorum.

Bunun dışında zamanında moda diye alıp, artık takmadığım bir sürü büyük, küçük, sallantılı, klipsli falan küpem var. Bunları büyük bir kutu  içerisinde dolaba koydum ama neredeyse hiç kullanmıyorum. Dediğim gibi genelde herşeyin yerini bildiğim için sabah elimi attığım anda buluyorum. Zaten zaman zaman da sıklıkla kullandıklarımı da sürekli ortada bırakıyorum, o nedenle sorun olmuyor. Ama imkanım olsa büyükçe bir etajerin çekmeceleri içinde saklamayı tercih ederim. Siz takılarınızı nasıl saklıyorsunuz, yorumlarınızı bekliyorum.
Sevgiler..

14 yorum:

  1. Koçtaş'tan aldığın bölmeli, alet saklama kutusuna bayıldım :) benim de takı koymalık bi kutuya ihtiyacım var, yolum düştüğünde alayım bi tane :)

    YanıtlaSil
  2. bende takı delisi olarak hep küpelerimin tekini kaybediyorum,bu şekilde bir düzene sokmam lazım:)

    YanıtlaSil
  3. @akmayangözkalemi..evet iyi oluyor o alet kutuları ben de tesadüfen keşfetmiştim..
    @kozmetikperisi..evet göz göz kutularda kaybolmadan saklayabilirsin küpelerini..

    YanıtlaSil
  4. Uuppssssss!!! Nerde sakladığın değil de neler sakladıklarını görmüş oldum <3<3<3<3<3
    Sen bana ver onları beeeen nasıl güzeeel saklarım bi bilseeen!!!

    YanıtlaSil
  5. @naslı.. abartmışım değilmi? sadece yüzükleri de gösteren bir yazı yapayım diyorum ama o yazı dizisi olabilir ancak..:-)))

    YanıtlaSil
  6. Ne kadar çoklar =) Benim bu kadar yüzüğüm bilekliğim olsa unuturum herhalde aldıklarımı. Zamanında çok fazla takım olmamasına rağmen küçük bir pano yapmıştım kolyelerden küpelerden. Unutmadan takıyım diye =)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gerçekten de unutmadığım tek şey ojeler ve takılar :))

      Sil
  7. Çoğu fotoğrafta takıların dikkatimi çekiyordu gerçekten hepsi birbirinden şık ve harika:) çok hoş bir tarzın var...Ee tabii böyle güzelliklerinde ancak bu şekilde saklanması gerekiyor..sevgiler

    YanıtlaSil
  8. Süperler :) Ben olsam bunların içinde kaybolurum...

    YanıtlaSil
  9. çok düzenli olmus =)
    banada beklerim.

    YanıtlaSil
  10. Hi, honey! You have a great blog, very interesting and you are very beautiful! I'm your new reader! If you do not mind, I'm waiting for you in my blog!))))

    http://tini-tani.blogspot.ru/
    eFoxCity

    YanıtlaSil
  11. @tuğçedemir...teşekkürler..
    @makyajlıhaller..arada kaybolmuyor da değilim...:-))
    @rainbowgatherer..teşekkürler.. izlediğimi sanıyorum seni ama tekrar bir bakarım..
    @tinitabi..thnx for the follow.. I will check your blog out now..

    YanıtlaSil
  12. aman Allahııımmm bu kadar fazla olduğunu tahmin edememiştim :))))

    YanıtlaSil
  13. @smyrnian.. evet canım çok fazlalar.. zaman içinde öyle bir almışımki şimdi bir yerlere sığamıyorum..:-)) ama hiç biriyle de vedalaşamıyorum..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...