15 Kasım 2012

Konad Disk ile Süsleme Yaptım..

İyi akşamlar. Dün sürdüğüm ojeyi o kadar sevdim ki bugün de çıkartmaya kıyamadığım için üzerine yılbaşında yapmayı planladığım süslemelerin bir kısmını yaptım. Bunun için de Konad'ın m59 sayılı diskindeki kar desenini kullandım. Hemen görelim..


Uzun zamandır kullanmadığım Konadlarımın ne kadar hoş durduğunu da unutmuşum, bundan sonra daha sık kullanmaya karar verdim. Nasıl olmuş, yılbaşında bu kar desenlerini biraz daha süsleyerek kullanmayı düşünüyorum.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. bence çok şirin olmuş..
    bu aralar yine çok moda "nailart".. çok farklı tasarımlar yapılıyor..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler üşenmesem daha çok yapacağım

      Sil
  2. harika olmuş şekerim ellerine sağlık:)))

    YanıtlaSil
  3. waW ılham verdıbana bu çok guzell olmuŞ yA!ne kadara aldın deSenii ??

    YanıtlaSil
  4. @matruşka.. tam konad setini geçen sene almıştım 150 tl ye ama nette değişik seçenekler var sanırım..

    YanıtlaSil
  5. wuwww cok pahalıymış kızz naptın oyle kalıtelı bısey herlde okdr pahalı olduguna goRe ben haaytta almam okdr paraya daha uygun fıyattakılerı vardır sanırım denk gelmedım ama tunalı var bızım burda orda parfumerıde gormusdum fyatı uygundur sanırım...

    YanıtlaSil
  6. @matruşka.. tabiki daha uygun fiyatlılar vardır.. ben tam seti almıştım..

    YanıtlaSil
  7. selam canım, ben bu konad diskten aldım ve kullanamadım. bi el atsan benim sorunuma :/

    YanıtlaSil
  8. @littlebutterfly.. orijinal Konad'mı aldığın? ben başka bir yerden çakma almıştım onu yapamadım.. normalde yoğun kıvamlı bir oje ile yaparsan daha iyi sonuç veriyor flormarla falan deneme bile en iyi CG ile sonuç aldım discteki şeklin üzerine bolca ojeyle sıvayıp, sıyıraçla temizleyip minik damgasıyla tırnağa yavaşça ama bir seferde bastırıyorsun.. uygulamalı resimlerle anlatan bir post hazırlayabilirim istersen.. ama utube da kesin vardır beklemek istemezsen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...