4 Şubat 2013

MUA Multi-Use Palet..

Cumartesi günü sevgili Derya'nın yanına gittim. Derya'nın muhteşem eğlenceli ve samimi sohbetinin yanında, bütün o bizlere yolladığı cicileri görmek ve kendime de bir şeyler alma fırsatım oldu. Bu paleti görür görmez bayıldım ve hemen kaptım tabi, daha önce de yine MUA'nın Undressed isimli paletini almıştım Derya'dan ve çok memnun kalmıştım. O palet Urban Decay Naked'in ikizi (dupe) olduğu için de ayrıca iyi oldu. Hemen yeni paletimize de bakalım.


 Bu paletteki renkler marble tabir edilen stilde. İnstagramdan resim yayınladığımda bir arkadaşım farlar flakey'mi diye sormuştu. O anda marble aklıma gelmedi ama sonra bakınca marble olduğu aklıma geldi.  Farlardan sadece sağdan ikinci yani chocolate isimli olanı biraz simli gibi diğerleri ise mat. Pigmentasyonu orta seviyede ve baz üzerine uygulandığı zaman daha güzel ve yoğun duruyorlar. Baz olmadan da günlük, hafif makyajlarda uygulanabilir. 2 gündür baz olmadan kullanıp, günlük makyaj yapıyorum. Çok güzel duruyor. Kalıcılığı gayet iyi, baz kullanmama rağmen dün öğlen yaptığım makyaj akşama kadar gayet güzel kaldı. Bugün de halen hiç bir bozulma ya da topaklanma yaşamadım.

 Renklerin yakından görünüşü de böyle, farların içindeki marble renk geçişleri daha aydınlık görüntü veriyor. Orta sıradaki 2 renk hariç diğer 4 renk soğuk tonlarda, üstteki iki rengi baz olarak kullanmaya elverişli ama ortadaki sırayı da daha sonra baz olarak tüm göz kapağıma kullanmayı düşünüyorum.
Alt sıradaki mavi ve moru da geçen Sephora indiriminden aldığım su mavisi kalem ile kombinleyerek kullanacağım.
Palette ayrıca 4 adet de allık var. Aslında üst sıradakiler allık, alt sıradakiler de bronzer ve aydınlatıcı olarak kullanılabilir. İlk uygulamamı bu şekilde yapmıştım ama bütün renkler allık olarak da çok rahatça tek tek veya  karıştırılarak kullanılabilir. 

Palet tam adı gibi çok kullanımlı, çok amaçlı bir palet. Seyahatlere tek başına bile götürülebilir ve çok çeşitli makyajlar yapılabilir. Sevgili Derya'nın sayfalarına şuradan veya buradan ulaşabilirsiniz. Blogunu buradan takibe alabilirsiniz. Aslında Facebook'dan da ulaşılabiliyor ama şu anda oraya link veremiyorum. Buradaki sayfasından facebook sayfasına da ulaşabilir, ürünleri görebilir ve sipariş verebilirsiniz. Bütün ürünlerden çok memnun kalacağınızı söyleyebilirim. 
Sevgiler..

8 yorum:

  1. İnternetten bakıp bakıp durduğum bir palet ama artık far almayacağım diye sadece bakınmakla yetiniyorum. Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @makyajlıhaller.. ahh ah enim farları görsen bir de.. ama dayanamıyorum alıyorum :-))

    YanıtlaSil
  3. mat olmasa bende yazılırdım bu palete ama renkler çok güzel gözüküyor:)

    YanıtlaSil
  4. @makyajlı kareler.. Mua nın çok güzel başka oaletleri de var hepsini almak istiyor insan.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  5. Hepinize göndereyim buradan :-) MUA oldukça uygun fiyatlı ve bence çokta başarılı ♥
    sende güle güle kullan canım gerçekten müthiş bir palet ♥

    YanıtlaSil
  6. @sevonu.. Yurt dışındamısın?? Ne güzel şeyler var keşke buraya da gelseler sağol canım düşünmen yeter :))

    YanıtlaSil
  7. ben çoook beğendim güle güle kullan tatlım(:

    YanıtlaSil
  8. @nurdanaykolay.. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...