10 Haziran 2013

Merhaba..

Günaydın, tekrar merhaba herkese. Biliyorsunuz ülkemizdeki karışık durum nedeni ile bir süre ara vermiştik yazılarımıza, kaldığımız yerden devam edeceğiz. Ama sanmayın ki Gezi Parkını, direnişi, Atatürk'ü ve unutturulmak istenilenleri unutacağız, ben kendi şahsım adına bunları hiç unutmayacağım mesela. Geçtiğimiz hafta elimden geldiği kadar destek vermeye çalıştım, Gezi Parkı'na gidemedim ama desteğimi de hiç çekmedim, bundan sonra da böyle olacak. Öncelikle olayların bir görsel arşivini görmek isterseniz, Fatih arkadaşımız bizimle paylaşmış. Buradan bakabilirsiniz.

Ve özellikle görmenizi istediğim 3 adet görseli de burada veriyorum. İlk baştaki bütün direnişin mottosuydu aslında.. Yan resimdekiler gibi olmamak için lütfen düşünün diyorum. 

Yazılarımız artık eskisi gibi devam edecek, bu bakımdan sıkıntı yok. Umarım ülkemiz de bir an önce aydınlık, güzel günlere kavuşur.
Sevgiler..

2 yorum:

  1. inşallah amacına ulaşır tüm bu protestolar sonuna kadar yanlarındayız. sizde destek verdiğiniz için ve bu kadar duyarlı olduğunuz için teşekkürler.

    YanıtlaSil
  2. @denizderin.. ben teşekkür ederim okuduğunuz ve destek verdiğiniz için..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...