27 Ağustos 2013

Clinique Chubby Stick Kalem Far Fuller Fudge..

Clinique Chubby Stick farları bir süredir denemek istiyordum. Aslında kalem farlar oldukça rahat ve pratik ürünlerdir. Pek çok markanın da kalem farını denemişimdir. Clinique Chubby Stick'de oldukça memnun kaldığım bir ürün oldu. 
Benim aldığım tabi makyajda en sevdiğim renk olan kahve-bronze renkli 03 numara fuller fudge oldu.

Dudak kalemleri gibi bu da 3 gr. ve fiyatı da 49 TL.

Rengi tam bir bronz-kahve ve gözde yağ gibi kayıyor. Yağlı veya düşük göz kapağına sahip olanların mutlaka iyi bir baz üzerine uygulaması gerekiyor. Sadece crease bölgesine veya gölgeleme yapmak için uygulanabileceği gibi, hafif tutularak bütün göz kapağına da uygulama yapılabilir. Beraberinde bir kahve liner ve mascara ile günlük makyaj çıkmış olur.  Ben düşük göz kapağına sahip olduğum için genelde gölgeleme vermek için kullanıyorum. 

İçinde ışıltı yok ama tamamen mat yapıda da değil. Kendiliğinden parlak yapıda.

Renk bence hem günlük makyaj için hem de gece kullanım için uygun bence..

Fiyatı haricinde beğenilmeyecek bir şeyini bulamadım. Ama 49 TL. benim gibi bütün renkleri almak isteyebilen biri için oldukça fazla. Ama çok favori bir renginiz varsa da alın elinizde bulunsun derim. Özellikle gün içerisinde makyaj tazelemek için çok güzel bir ürün. Yurt dışında Chubby Stick rujlar gibi deluxe boy bir kaç kalemi içeren  bir kofresi varsa da alınabilir.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Benim de pink plentyde gözüm var:) güle güle kullan:)

    YanıtlaSil
  2. @zuhalgündoğdu.. of off hepsinde gözüm var.. teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  3. Pembeli olani almistim ben de. Birde lacivert gibi bi rengi vardi ismini hatirlamiyorum onu istiyorum :)

    YanıtlaSil
  4. @modamasalları.. Biliyorum o laciyi çok güzel bir renk :))

    YanıtlaSil
  5. Ben bir bunu birde pembeyi istiyorummmm :)

    YanıtlaSil
  6. @pelinpamukçu... evet pembe olan da güzel :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...