5 Ağustos 2013

Gabrini3D Koleksiyonu..

Günaydın. Cuma günü tatil için yola çıkmadan önce Gabrini Kozmetik'den yeni seri 3D ojeler elime ulaştı. Son anda gelmesine çok sevindim çünkü öbür türlü bayram sonuna kadar merak içinde bekleyecektim. Koleksiyon 12 ojeden oluşuyor ve renkleri harika, cuma akşamı instagramdan da göstermiştim.

Öncelikle ojelerin fırçaları değişmiş, düz ve daha kolay sürülebilen "flat brush" denilen düz fırçalar eski fırçaların yerini almış. Ojelerde dikkatimi çeken başka bir özellik de Gabrini ojelerin o keskin oje kokusunun çok çok azalmış olması. Seri daha parlak, daha canlı ve plastik bitişli ojelerden oluşuyor. Sürdükçe hepsini tanıtacağım.

İlk olarak  30 numaralı pembeyi sürdüm. Kış aylarında pembe rengi hiç sürmemekle birlikte, yaz gelip de tenim biraz bronzlaşınca pembeyi daha çok yakıştırır oldum kendime.


Çok kolay sürümlü ve 2 katta kapatan bir oje. Kuruması kısa sürdü.

Fırçası düz ama çok da büyük olmadığından tırnağımı daha rahat kavradı ve hiç bir yere bulaşmadan sürüldü.

Gabrini ojeler internet üzerinden online olarak www.gabrini.com dan alınabilir. Ya da etrafınızdaki kozmetik depolarına veya küçük parfümerilere falan da gelebiliyor. Örneğin İstanbul Kadıköy'de Bahariye'de Sıla Kozemetik'de pek çok Gabrini ürünü bulmak mümkün. Sanırım Ankara'da da bulunabilen yerler varmış ama ben bilmiyorum. Firma sanırım bu konuya en kısa zamanda açıklık getirecektir.
Bu güzel ojeler için Gabrini Kozmetik'e teşekkür ediyorum, koleksiyonumda çok beğendiğim ojeler olarak yerlerini aldılar bile.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. gabrini ojelerini hiç benemiyorum bunların kokusu bırazdaha azaldıysa bakabılırım fıyatları ne kadardı ?

    YanıtlaSil
  2. @pembemavi.. kokusu fenaydı çok azalmış sanırım fiyatları 1.5 TL dir. ben o fiyata almıştım en son..

    YanıtlaSil
  3. cok sevdım ben bu serıyı hemen kuruması tam bızlık

    YanıtlaSil
  4. Dayanıklılığını çok kötü buluyorum gabrinilerin ama bu seriyi bende sevdim

    YanıtlaSil
  5. instagramda görüp çok beğenmiştim duruşunu. Gabriniden pek ojem yoktur ama bunlar hoşuma gitti

    YanıtlaSil
  6. @kokoşkelebek.. Evet neon seri de çok hızlı kurur bir de..

    YanıtlaSil
  7. @ebru.. Niye dayanıklılık konusunda benim bir sıkıntım yok 2 gün kaldı bu oje mesela ama normalde bu kadar uzun kullanmam zaten bir ojeyi..

    YanıtlaSil
  8. @cansuselin.. Çok fazla serisi olan güzel bir marka aslında daha çok yerde bulunsa daha iyi olacak

    YanıtlaSil
  9. Merhaba,

    Çok güzel bir ürünmüş hemen almam lazım, çabuk kuruyor olması da süper :) Blogundaki paylaşımlar çok güzel ve okuması keyifli. Blogunu takibe aldım, bana da beklerim.. :)) http://yasonunpenceresi.blogspot.com/

    Sağlıcakla..

    YanıtlaSil
  10. @yadonunpenceresi..teşekkürler takibe aldım blogunu :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...