16 Eylül 2013

Günün Ojesi FlorMar IcyTop 03..

Tünaydın. Sabah biraz yoğundum o nedenle hemen yazamadım ama bugün kullandığım ojeyi ben çok sevdim. FlorMar'ın yeni çıkardığı ojelerden IcyTop serisinden 3 renk almıştım, daha önce de mavi olanı başka bir renk üzerinde denemiştim. Ama anlaşıldı ki bu ojeler tek başlarına kullanıldıklarında daha güzel duruyorlar. O nedenle bayıldığım 03 numara yeşili tek başına sürdüm.

Bu görüntüye ulaşmak için ince 2 kat sürdüm. Tek olumsuz yanı baz rengin, içindeki beyaz simleri de boyamasıdır. Ben tek kat sürerim derseniz bu sorun da ortadan kalkar, ama bu sefer de tırnakta renk boşluğu olabilir.

Jel yapıda ama kuruması kısa sürdü, belki iki katla yetindiğim içindir.

Diğer renklerini de acilen denemek istiyorum.

Şu an hatırlayamadım ama siyahı varsa bu serinin süper duracağını düşünüyorum. En kısa zamanda diğer renklere de bakacağım.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. Görüntü cok güzel flormar kendini aşmış :) yeşil pek tercih ettiğim bir renk degil diğer renklerini bn de inceleyeyim bari :)

    YanıtlaSil
  2. Canım tek başına ne güzel kapatmış. Çok şaşırdım gerçekten. Rengide çok yakışmış bu arada :)

    YanıtlaSil
  3. @nerwen..kırmızı ve varsa siyaha bakabilirsin..

    YanıtlaSil
  4. @makyajkelebeği.. evet başarılı bir oje.. teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  5. @kozmetikperisi.. tek başına kullanınca çok hoşuma gitti benim de..

    YanıtlaSil
  6. Çok güzel uyum sağlamış güle güle sürüştüğ,ve eminim kıyafet kombininede çok uymuştur<3<3

    YanıtlaSil
  7. @nazylmz.. :-)) teşekkürler..

    YanıtlaSil
  8. @madamekokoş.. teşekkürler canım.. iş kıyafetim genelde basic olduğu için her renk uyuyor neredeyse..:-))

    YanıtlaSil
  9. Çok fazla güzel! Süpersin :)

    YanıtlaSil
  10. @no-go.. çook tatlısın teşekkür ederim :-)))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...