21 Ekim 2013

Günün Ojesi FlorMar Passionate Dots 04 Numara..

Günaydın herkese, blogu ve yazı yazmayı çok özledim çok. Tatil ve bayram boyunca arada yazı girmeme rağmen çoğu programlanmış yazıydı ve yazı yazmayı çok özlemişim. Hemen ilk olarak hafta sonu ayağımın tozu ile bayram tatilinden döner dönmez gidip aldığım FlorMar Passionate Dots ojelerin 04 numarası ile başlıyorum.


Passionate Dots ojeler ile ilgili instagramda muhtelif yorumlar yapıldı, ben koleksiyonun tamamını dokulu diye biliyorum ama bazı çok bilgili satış elemanları (!) hayır değil diye bilgi vermişler bazı arkadaşlarıma, doğru değilmiş koleksiyonun tamamı dokulu ojelerden oluşuyor ve tanesi 5.50 TL. Normal bir FlorMar ojesine göre pahalı ama diğer markaların yine bu seri ojelerine göre en az 1.50-2.00 TL. ucuz.

Dokulu ojeleri zaten çok seviyorum, özellikle FlorMar'da dokulu oje üretince denememek olmazdı tabi, siyah rengi özellikle sevdim. Mat duruşu ve rengin keskinliği çok hoşuma gitti. Özellikle Cadılar bayramı için de kesinlikle tercih edilebilecek bir renk bence. Koleksiyondan toplamda 4 oje aldım ama en sevdiğim bu olacak gibi geliyor bana. Dokulu ojeleri seviyorsanız bu renk ilk tercihiniz olsun bence.
Sevgiler..

12 yorum:

  1. evet ya ben de haftasonu sordum, siyahını alacaktım. Normal oje sadece rengi daha yoğun dedi bana da, almadım :(

    YanıtlaSil
  2. merhaba. tüm renkleri bilmiyorum ama kırmızı olan kesinlikle dokulu değil. hatta kioskta yeşil olanı denedim tamamen dokulu bir oje. hepsi öyledir diye kırmızı ile maviyi aldım. kırmızı bildiğimiz krem oje. sadece garip bir prüzü var ama kesinlikle kum efektli değil.

    YanıtlaSil
  3. @modamasalları.. komik bunlar ne sattıklarını bilmiyor çoğu, dokulu oje hepsi de..

    YanıtlaSil
  4. @öuküsedaaltın.. kırmızıyı bugün bir blogda okudum kum efektli değil ama dokulu gibi geldi bana.. yarın onu süreceğim bakalım göreceğiz..

    YanıtlaSil
  5. Canım güle güle kullan bende alıcam sanırım siyahından da:)

    YanıtlaSil
  6. @şebnemkayaol.. teşekkürler al mutlaka çok beğendim ben..

    YanıtlaSil
  7. Alırken siyahında tereddüt etmiştim ama çok hoşmuş gerçekten.Güle güle kullan sende :)

    YanıtlaSil
  8. @makyajkelebeği.. teşekkürler canım hiç tereddüt etme çok güzel çünkü..:-))

    YanıtlaSil
  9. Bayıldım buna yarın hemen almalıyım :)

    YanıtlaSil
  10. @cerenesin.. :-)) hatta bütün koleksiyona bak bence..hepsi güzeller..

    YanıtlaSil
  11. muhteşem görünüyor bence bu tarz mat ışıltısız ojeler sana çok yakışıyor.ayrıca çok düzgün sürmüşsün tırnak diplerindeki boşluklar dahil herşey simetrik saatlerce izleyebilirim:)))

    YanıtlaSil
  12. @begumsalurvan.. canım çok teşekkürler çok naziksin.. :-)) beğendiğine çok sevindim..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...