20 Kasım 2013

Günün Ojesi Avon Stunning Cobalt..

Günaydın.. Günün ojesinde Avon'un hem şişelerini hem de dokusunu yenilediği Diamond Sparkle Nail Wear Pro serisinden Stunning Cobalt isimli çok güzel bir mor-mavi renk var. 

Daha önceki serisini çok sevmemiştim ama bunun hem rengini, hem sürümünü, hem de şişesini sevdim. Normalde iki kat yetebilirdi ama ben biraz daha koyu ve parlak olsun diye 3 kat sürdüm. Kuruma süresi çok uzun olmadı. Bundan başka 3 renk daha var, ben bir renk daha aldım, diğerleri açık geldi gözüme. Avon kataloğunda şu anda yarı fiyatına yani 6.20 TL. ye alınabilir.

Sevgiler...

16 yorum:

  1. yaa ama elleriniz çok güzel ki ne sürseniz yakışıyor renk de çok güzelmiş bende iğrenç duruyor bu renkler :) sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. @hazelçelik.. canım çok naziksin hiç de iğrenç duracağını sanmıyorum ayrıca da sende.. sevgiler.. teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  3. canım benim ojeleri de sen tanıt=) benim parmaklar da tombiş=))

    YanıtlaSil
  4. Hem rengi hem de şişesi çok güzelmiş ^^

    YanıtlaSil
  5. renk elinizde çok güzel durmuş bir gün bende cesaretimi toplayınca bu renkleri deneyeceğim.

    YanıtlaSil
  6. Şu tırnaklarını bana yollasan olmaz mııı? :) Tırnaklarım çok ince ve hemen kırılıyor ne yaptıysam olmadı :( Bir sırrı varsa bizimle de paylaş maşallahı var tırnaklarının bayılıyorum ^,^

    YanıtlaSil
  7. @didemşimşek..:-))) gerçekten tombik de olsa sana da yakışacağına eminim canım çok teşekkür ederim..

    YanıtlaSil
  8. @j.d.. evet şişesine bayıldım ben de özellikle..

    YanıtlaSil
  9. @yeldaersözlübakırtaş.. teşekkürler lütfen dene çok güzel olacağına eminim..

    YanıtlaSil
  10. @ceydabyjade..:-)) gerçekten de çok değişik bir sır yok yapısal olarak sert tırnağım zor kırılıyor ama düzenli diş macunu ile fırçalayıp peeling yapıyorum belki onun da etkisi vardır..

    YanıtlaSil
  11. istediğim kadar varmış, bayıldım rengine..güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. @nilgün.. teşekkürler canım :-)))

    YanıtlaSil
  13. çok yakışmış gerçekten. kare manikür de deneyebilirsin arada. o da hoş duracaktır sende. sevgiler .. :)

    YanıtlaSil
  14. @gülşahmeral.. teşekkürler eskiden küt tırnak çok yaptım ama formu çok çabuk bozuluyor diye artık yaptırmıyorum pek.

    YanıtlaSil
  15. canım bende essence'e ait bu renk ojesini aldım hatta blogumda değerlendirmesinide yaptım. renl harika ancak çook çabuk soyuldu avonuda denemek lazım=)

    YanıtlaSil
  16. @didemşimşek.. aa hangi ojeymiş o essenceden .. bakayım bloguna hemen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...