3 Kasım 2013

Haftasonu Ojesi FlorMar Passionate Dots 03..

İyi pazarlar. FlorMar'ın Passionate Dots koleksiyonundan en sevdiğim renklerden biri 03 numara oldu. Resimler tam rengi yansıtamıyor bir türlü daha mavi gibi çıkıyor ama aslında daha yeşilimsi bir petrol rengi ve hafif de turkuaz yansımaları var.
Kum efetkli ama çok pütür pütür değil, bu dokulu ojelerden hoşlanmayanlar bile rahatça kullanabilir. Ama beni şaşırtan özelliği çok dayanıklı bir oje değil, serinin diğer renkleri bozulmadan kalırken bu hafifçe uçlardan gitti. 

Bu seriyi çok sevdim, şimdi renklerine yine baktım da bende olmayan bir 05 kalmış, onu da alıp rahat edeyim bari. Bu arada FlorMar'da bazı ürünlerde ve Lights of Flower serisinde %80 indirim var, ben istediklerimi aldım, kaçırmayın bakın derim.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Kum efektlı oje de mı var;) ben cocuk olayından gerı kaldım herseyden. Cok hoşmuş.;)

    YanıtlaSil
  2. @birikizleringünlüğü.. :)) evet var yerli yabancı bütün firmalar çıkardı neredeyse..

    YanıtlaSil
  3. @cansuselin.. :)) bence dee

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...