25 Kasım 2013

saatiniyarat.com ile yeni saatim...

Geçtiğimiz hafta sizlere saatiniyarat dan bahsetmiş ve kendi zevkinize göre istediğiniz saati veya sevdiklerinize özel bir saati buradan tasarlayabileceğinizi söylemiştim. Geçtiğimiz pazar düzenlenen #syafroditevent etkinliği kapsamında saatiniyarat'dan bizlere kendi tasarladığımız saatler hediye olarak gönderildi. 

Ben de blogumun isim annesine uygun şekilde ve tabi taş, kırmızı, koyu renk deri kayış gibi detayları eksik etmeden bir saat tasarladım. Saat 2 gün sonra inanılmaz bir hızla elime ulaştı.

Bu güzel saat için saatiniyarat.com'a ve sevgili biricit'e ve Sevinç'e çok teşekkür ediyorum. En kısa zamanda pazar günkü buluşmamızın da yazısını yazacağım.
Sevgiler..



7 yorum:

  1. güle güle kullan, çok güzel bir tasarım olmuş

    YanıtlaSil
  2. @pinkyfashion... teşekkürler canım :-)))

    YanıtlaSil
  3. Audrey Hepburn hastasıyım bende. Tasarımı çok şık ve zarif olmuş. Zevkinden dolayı tebrik ediyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  4. @librabeauty.. Güzel sözlerin için çok teşekkürler çok naziksin sevgiler :))

    YanıtlaSil
  5. gerçekten çok şık bir saat olmuş... güle güle kullanın...
    gizemin-blogu.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  6. @gizem..çok teşekkür ederim. :))

    YanıtlaSil
  7. Kol saatine bakış açınızı değiştirecek resimli kol saatleri,fotoğraflı kol saatleri, saatini yarat,kişiye özel kol saatleri bu sitede. Saniyelerle saatinizi hazırlayın

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...