12 Aralık 2013

Günün ojesi China Glaze Xtreme Trash..

Günaydın. Bu sabah geçen hafta Limango indiriminden topladığım China Glaze ojelerimden ilki xtreme trash var. China Glaze Ski Collection içinde çıkmış bir oje. 
Rengini bronz alt tonlu kırmızı diye tarif edebilirim, ama çok da bronz değil çünkü kahverengi içermiyor. Metalik bir renk ama duochrome değil. Sürmesi kolay, 2 kat yetiyor ama kremsi kıvama dikkat yine. Üzerine de bir parça kar efekti nasıl durur diye yine Avon flakey top coat opalesce'yi ekledim biraz.

Limango indiriminden aldığım 9 oje içinde en sevdiğim bu oldu. Bu alışverişten size de bazı şeyler aldım, pazartesi bütün sürprizler blogda olacak.
Sevgiler..


6 yorum:

  1. ben cok begenıp sormuştum hatta hangısı diye twıtterda,şimdi bizede cciler almış olmana cook memnun oldum pazartesiyı iple cekıyorum :) <3

    YanıtlaSil
  2. @kübrakaan.. evet sizi de ihmal etmem kesinlikle :-))

    YanıtlaSil
  3. aaaaaa haksızlık ama daha pazartesiye 2 gün var

    YanıtlaSil
  4. Tam bir yılbaşı kırmızısı çok beğendim canım güle güle sür :-*

    YanıtlaSil
  5. @yeldaersözlübakırtaş.. :-)) ama sürprizi güzel olacak :-))

    YanıtlaSil
  6. @senabilen.. teşekkürler canım..:-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...