8 Ocak 2014

Günün ojeleri Essence&HM..

Günaydın, bir süredir oje yazmadığımı fark edince hemen daha önce sürüp, hazırladığım ojelerden paylaşım yapayım dedim. Essence Be Loud koleksiyonundan ilk aldığım şey tabi ki 5 adet ojesi oldu. İlk olarak 01 numara Riot@Love isimli oje ile sürmeye başladım.


Renkler çok değişik değil, hatta sıradan bile diyebiliriz ama Essence ve koleksiyon kelimeleri yan yana gelince almadan duramıyorum, biliyorum almazsam sonrasına pişman olacağım. Riot canlı, parlak ve soğuk tonlu bir açık mor renkte, sürümü ve kapatıcılığı gayet iyi. Ben üzerine bir de H&M Starstruck isimli simli ojeyi de sürerek hareket kattım.

Koleksiyonun diğer 3 rengini de sürdükçe tanıtacağım tabi. Bu arada elimde çok da simli topcoat birikti, onları da böyle tırnaklarıma hareket katarak değerlendiriyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. Güzel bir renkmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. @ceydabyjade.. Teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  3. Ben de bugün aldım bu rengi, daha denemedim ama burada güzel görünüyor, çokta yakışmış :)

    YanıtlaSil
  4. @lensmakyaj.. Teşekkürler :)) evet renk hoş bir de bu senenin favori rengiydi unutmuşum ben :))

    YanıtlaSil
  5. Bu sene ojede mor ve fuşya rengini çok seviyorum. bunun rengi de güzelmiş güle güle sür şekerim:)

    YanıtlaSil
  6. @yelda.. teşekürler canım zaten bu senenin moda rengi de buymuş ya unutmuştum ben :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...