6 Ocak 2014

Karışık Alışveriş...

Geçtiğimiz hafta ameliyat stresini de atlatır atlatmaz kendimi AVM'lere atarak alışverişlere vurdum. Yılbaşı öncesi yapamadığım alışverişleri raporlu olduğum bir hafta içinde yaptım diyebilirim. Neyse ki yine az az almışım abartmamışım, tabi kendime göre..
Öncelikle Yves Rocher'den çok sevdiğim kahveli duş jeli, daha önce denemediğim ama niye denememişim dedirten kayısı özlü peeling ve nar özlü maske, vanilyalı lip balm ve yeni çıkan vitaminli yüz spreyini aldım. Hepsini denemeye başladım en kısa sürede yazıları gelecek. İkinci olarak H&M'e gidip yeni gelen lip tintleri, jumbo boy lip balmları ve bir adet de ruj aldım. Essence'in yeni gelen Be Loud isimli koleksiyonundan bütün ojeleri, jumbo dudak kalemlerinden bir adet ve bir tane de tombul göz kalemini aldım. Bu göz kalemini bulursanız kaçırmayın derim yalnız, rengi çok güzel.
Sürekli kullandığım Sarıkız termal suları da baya bir yedekledim, üzerine bir de Alix Avien'in flakey ojelerinden 2 adet aldım. Tabi Uzak Işıklar'ı ziyaretimi de unutmayalım.

Hepsinin yazısı sırayla gelecek. Bir süre alışveriş yapmam sanırım diyorum ama yine de belli olmaz. Özellikle merak edip, öncelik vermemi istediğiniz bir şey varsa yorum bırakmayı unutmayın.
Sevgiler..

20 yorum:

  1. Güle güle kullan canım hepsini...

    YanıtlaSil
  2. Güle güle kullan hepsi birbirinden güzel :) Lip tintler ve lipbalmlar harika beğeneceğini umuyorum ;)

    YanıtlaSil
  3. Tatlım öncelikle tekrardan geçmiş olsun ve aldıklarını güzel, sağlıklı günlerde kullan.:)

    YanıtlaSil
  4. Tekrar geçmiş olsun :) güzel günlerde kullan, Sarıkız termal sularını bende çok merak ediyorum..

    YanıtlaSil
  5. @ceydabyjade.. teşekkürler şimdilik ilk izlenim olumlu zaten :-))

    YanıtlaSil
  6. @melal..çok teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  7. @hazelçelik..teşekkür ederim. sarıkız gerçekten tavsiye edebileceğim bir ürün..

    YanıtlaSil
  8. @sedakarapoyraz.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  9. Güzel günlerde kullanmalar (:,yvesın vitaminli spreyi ne kadar hatırlıyormusun ?

    YanıtlaSil
  10. Audreycigim guzel gunlerde kullan hepsini. Yves rocher'nin yuz spreyi nasil. Cok merak ettim bende almayi dusunuyordum o an vazgevmistim. Ufak bir ipucu verir misin :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzel şeyler almışsın hepsinşi güle güle kullan =))))

    YanıtlaSil
  12. @madamekokoş..teşekkürler indirimde 9.90 tl fiyatı..

    YanıtlaSil
  13. @balböceğiilekozmetik.. Teşekkürler canım.. Spreyden şimdilik memnun kaldım bu hafta yazacağım indirim bitmeden :) cakey görüntüyü önledi bence..

    YanıtlaSil
  14. @yabanmersini.. Teşekkürler :))

    YanıtlaSil
  15. Güle güle kullan canım çok güzel şeyler almışsın :) Kayısı çekirdekli peeling favorim

    YanıtlaSil
  16. @didemtürker.. Teşekkürler :)) benim de favorim olma yolunda gidiyor ..

    YanıtlaSil
  17. Güzel günlerde kullan. Ben şu sarıkız termal suları çok merak ettim.. Ne amaçla kullanıyorsun acaba??

    YanıtlaSil
  18. @demettokgöz.. teşekkürler.. makyaj sonrası sıkmak dışında her şekilde kullanıyorum, kremlerden önce mutlaka yüzüme sıkıyorum, ayrıca arada ferahlamak için de iyi oluyor.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...