21 Ocak 2014

OPI Mariah Carey koleksiyonu Can't Let Go..

Kum efektli ojeleri, özellikle de Opi'nin bu ebay'den aldığım mini serisini çok seviyorum. Daha önce 3 rengini de sürmüştüm, bu da sonuncusu. Mat ama içinde ışıltılar olan mor bir  renk ve sürümü diğer bütün kumlular gibi çok kolay. İki kat yetiyor ve ben çıkarana kadar ne bozuldu ne de gereğinden fazla matlaştı. Yalnız bu kumlu ojelerin bir sıkıntısı varsa o da mesela dokunun içine fondöten veya pudra bulaşması, o zaman elimi yıkayana kadar tırnağımda kirli bir görüntü oluyor.

Opi ülkemizde maalesef çok pahalıya satılan markalardan biri, ben ebay'den sanırım 10 dolar gibi almıştım bu seti, koleksiyon olduğu için daha pahalı normal ojelere göre.

Dokulu ojeleri gerçekten çok seviyorum, diğer simli ojeler gibi çıkartması da o kadar zor olmuyor. Bu konuda şimdiye kadar en başarılı gördüğüm, tabi denediğim markalar arasından Opi oldu, daha uygun fiyatlılar arasında ise FlorMar dokulu ojeleri severek kullanıyorum. 
Sevgiler..

2 yorum:

  1. Sen tırnaklarına ne sürsen güzel duruyor ki... Ama morun rengide gayet güzelmiş.İyi günlerde kullan...

    YanıtlaSil
  2. @tipikterazi.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...