27 Ocak 2014

#sendeinceldavet blogger buluşması..

Cumartesi günü daha önce de #syafroditevent sayesinde tanıştığımız ve çok sevdiğim bir blogger arkadaşım, sendeincel blogunun sahibesi sevgili Sevinç'in blogunun ilk yaşı vesilesi ile 10 blogger Avcılar The Kahve'de buluştuk. Öncelikle ben Bostancı tarafında oturduğum için çok uzak nasıl giderim diye düşündüm ama gelen bloggerların hepsi çok sevdiğim ve yeniden görmek, daha uzun uzun konuşup muhabbet etmek istediğim kişiler olunca uzaklığı falan boş verip sabah 10.30 sevgili Ezgi ile birlikte metrobüs ile yola çıktık. Neyse ki Ezgi Avcılar'ın yabancısı değilmiş o nedenle kafeyi kolayca bulduk ve saat 11.45 gibi oradaydık sanırım.

Gelir gelmez bizi masada karşılayan bu güzelliklerden blog ismi yazılı olan kurabiyemiz Atölye Ful'a ait. Sağda üzerinde far desenleri ve ismimiz olan kurabiye de pastamızı da yapan harika Evden pasta'ya ait. Çiçekli olan ise sevgili Sevinç'in o kadar işinin arasında bizim için yaptığı harika kurabiyeler. Tadı da harikaydı bu arada.

Kızların bir kısmı gelmişti, bir kısmı da daha sonra geldiler çünkü zaten onlar da baya uzak bir yoldan taa Edirne tarafından geliyorlardı. Bu resim de nadir toplu resimlerden biri sanırım.  Hemen söyleyeyim daha önce tanıştığım ve çok sevdiğim sevgili Gözde oradaydı, onun dışında yine daha önce görüşmüş olduğum sevgili Özlem, Dilek ve Ebru'da oradaydı. 

Sevgili Yasemin ve Sevinç, Yasemin'in  mihera.com'da kazandığı güzel hediyeyi verirken.

Mihera'dan benim payıma da bu güzel yüzük düştü bu arada. çok beğendim, tam bu aralar nükseden siyah yüzük zevkime göre oldu.

Sevgili Ezgi dermomarket çekilişinden kazandığı güzel hediyesini alırken..

ve sevgili Ece Zuzubo'dan hediyesini alırken.
Bunda sonrası tabi çok keyifli ve çok hızlı geçti, hediye çekilişleri yapıldı, sponsorlarımızdan bazıları geldi bize bizzat bilgi verdi, Sevinç hediyelerimizi dağıttı, yine bol hediyeli bir event oldu ve eve elimiz kolumuz yüklü olarak döndük.

Hard Line Nutrition 'dan bizzat bizi bilgilendirmek için gelen Murat Bey konuşmasını yaparken, bu sporcu ve besin destekleri konusunda bizi baya bir bilgilendirdi. 

Ulric De Varens'den Melis hanım bize firmanın tarihçesi ve ürünleri hakkında güzel bilgiler verdi ve denememiz için de çok güzel parfümler getirdi. Ulric De Varens marka parfümler Watsons, Gratis ve Rossmann'da satışta bulunuyor.

Günün finali de tabi ki pastasız olmazdı değil mi? bu güzel ve lezzetli pasta da  Evdenpasta sponsorluğunda Sevinç'in 1. yaşını kutlamak için geldi.


Hemen biraz da sırasıyla sponsorlarımızdan bahsetmek istiyorum, yine bize çok güzel hediyeler yollayan ve yalnız bırakmayan pek çok sponsorumuz vardı. Burada sadece isimlerini anabileceğim, yolladıkları ürünlerden de denedikçe, kullandıkça bahsetmek istiyorum çünkü.
Hemen başlayalım; öncelikle Simit Sarayı bize tatlı-tuzlu pek çok güzel atıştırmalık kurabiye ve simit yollamış, hepsi de çok lezzetliydi. Filiz Makarna ve Carte D'or o kadar bol çeşitli ve lezzetli görünen ürün yollamışlar ki hangisinden başlayacağımı bilemiyorum. Ama Carte D'or'un Ayva Tatlısı karışımını mutlaka en kısa zamanda deneyeceğim. Gerçekten hiç bir blogger buluşmasını atlamayan Bebak ve yine blogger dostu Essence yine bize çok güzel ürünler yollamışlar. Neyse Bebak'dan bu sefer tam cilt tipime göre ürün denk geldi. Bu ürünlerden sizlere de güzel hediyeler ayırdım tabi ki. İlk defa deneyeceğim bir marka; Bulgarian Rose ve daha önce fazla ürününü denemediğim Durance'de denememiz için ürünler yollamış. Diğer bir merak ettiğim şampuan markası Revigen'de tam bana göre uygun  ince telli saçlar için bir şampuan yollamış, hazır Aussie'm bitmişti hemen onu açtım. Daha önce de aramızda olan ve termal içlikler yollayan Black Spade yine bizimleydi. Her eventde yine mutlaka bulunan Cyrene'de yine bizimleydi ve bayıldığım saç maskelerinden getirmişti. Aquas'da pamuk gibi ayaklara sahip olmamız için bir bakım seti yollamış. Çok yakın biz zamanda Silky Foot ile ayaklarımı soyduğum için şimdilik bu ürün biraz bekleyecek. Daha önce de ürünlerini denediğim ve çok beğendiğim Acnecinamide'de yüz yıkama jeli ve peeling scrub yollamış, bunlar direk oğluma gidiyor. Onun ergen cildine çok iyi geliyor bu ürünler. Doğadan ise bize denememiz için İsveç Şurubu ve Tarçın-Portakal aromalı çaylarından yollamış, tabi bu soğuk günlerde çok güzel içilecekler. Komili ise yine güzel bir şampuan yollamış, en kısa zamanda denenecek. Schwarzkopf Turkiye ise güzel bir sprey yollamış, bakalım saçlarımızı ağırlaştırmadan düzene sokacakmış. Yine yeni duyduğum bir marka Organique-Cosmetics bir ürün yollamış ama henüz ne olduğunu incelemedim. HC Saç bakım ise güzel bir saç havlusu ile saç bakım maskesi yollamış. Elimdeki 2 maske bitince hemen bunu denemeye geçeceğim. Henüz üzerinden 1 ay geçen ameliyatım sonrası spora başlayamadım ama bir süre sonra zevkle kullanacağım bir ürün, twister'ı da nettpazar yollamış. Kozmoya ise argan yağı, argan yağı içeren bir şampuan ve durulanmayan bir saç bakım spreyi yolladı bize. Biraz geç olacak ama ürünlerini ilk defa kullanacağım bir marka olan freshnsoft da bizimleydi. Hatta yolladığı bir makyaj temizleme mendilini açıp denedim, kokusu harika ve yumuşaklığı da gayet iyiydi. 
Ürünlerin resimlerini tek tek göstermedim, çoğunu biliyor, tanıyorsunuz zaten. Kullandıkça yorum yapmayı ve detaylı incelemeyi daha güzel buluyorum. Bütün sponsorlarımıza yanımızda oldukları için ve tabi en başta Sevinç'imize bizi böyle güzel bir günde bir araya getirdiği için çok teşekkür ediyorum. İnşallah daha da güzel günlerde tekrar görüşmeyi diliyorum. Bu arada az kalsın unutuyordum son anda aramıza katılan ve aramızdan 5 kişiye, ki bunların içinde ben de varım cilt bakımı hediye eden Les Naturelles'i de unutmayalım. Benimle birlikte Yasemin (Livalim), Yasemin (Biricit), Ece (derinceece) ve Sevinç'de (sende incel) benimle birlikte cilt bakımına gelecekler. Bir an önce ayarlayıp gitmek ve görüşmek için sabırsızlanıyorum.
Sevgiler..
















8 yorum:

  1. sendende bi blogger buluşması bekliyorum;)

    YanıtlaSil
  2. canım benim valla çok iyi oldu ilk görüşmemize göre biraz daha fazla sohbet imkanı bulduk bu sefer:) inşallah birdahakine dahada çok konuşuruz ki zaten cilt bakımı için kısmet olursa biraraya gelicez iple çekiyorum o günü:))

    YanıtlaSil
  3. canım çok güzel bir gündü birlikte olmak çok keyifliydi inşallah en yakın zamanda cilt bakımında görüşmek üzere biraraya geleceğiz öpüyorum..

    YanıtlaSil
  4. @ebruköroğlu.. teşekkürler bakarım tabi bloguna..

    YanıtlaSil
  5. @yıldız.. ahh keşke ama çalıştığım için ilgilenmem kargo işleri falan çok zor benim için.. inşallah ileride..

    YanıtlaSil
  6. @yaseminkılınç.. evet yaa ben de öyle sabahtan gelin gezelim kahve içelim yemek yiyelim o gün rahat rahat.. :-))

    YanıtlaSil
  7. @ece.. ben de bekliyorum canım cilt bakımına gelmenizi.. çok sevgiler..

    YanıtlaSil
  8. Canım seni tekrar görmek harika oldu. Umarım başka buluşmalarda yine biraraya geliriz sevgilerimle

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...