9 Ocak 2014

Watsons yılbaşı paketi...

Tam yılbaşı günü Watsons bir sürpriz yaparak, çok güzel hediyelerle dolu bir yılbaşı paketi yolladı, paketi görünce oldukça şaşırdığımı ve açınca da çok sevindiğimi söyleyebilirim, moralimi de oldukça düzeltti bu paket.
Güzel yılbaşı dilekleri ile süslü çok tatlı bir paket, zaten kutusunu bile atmaya kıyamadım içine oje doldurmayı düşünüyorum.

Kuş bakışı kutunun içi..

İçinden çantamda sürekli bulunan ıslak mediller, Watsons kağıt mendil, makyaj ponponu, mini manikür çantası, I Love Strawberries&Milkshake el kremi, Pure Beauty yüz yıkama jeli, NYC oje, Rimmel London Scandal Eyes Retro mascara ve Apocalipse ruju, ayrıca da Noel Baba desenli çok tatlı bir mumluk çıktı. Hepsine bayıldım, hepsini denemeye başladım ve yakın zamanda blogda yazacağım.

Watsons'a bu güzel yılbaşı hediyesinden dolayı teşekkür ediyorum.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. canım sana mail attım bakabilir misin? sevgiler

    YanıtlaSil
  2. @belgüngüventakınyacıoğlu.. Bakıyorum ..

    YanıtlaSil
  3. Güle güle kullan canım, çok güzel şeyler gelmiş :)

    YanıtlaSil
  4. @sevdas. teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  5. Ya nasıl özendim , güle güle kullan :))

    YanıtlaSil
  6. @gülümseyüzüme.. çok teşekkürler. :-)))

    YanıtlaSil
  7. ayy çok cici, güle güle kullan..insan özeniyor vallahii :))

    YanıtlaSil
  8. @özlemulu.. Çok teşekkür ederim :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...