23 Ocak 2014

Yeni Alışveriş var..

Instagram üzerinden bir daha alışveriş yapmamaya karar vermiştim ki daha önce de alışveriş yaptığım @abeautyblogg ve @amerikadanaliyorum isimli satıcıların sayfalarında uzun zamandır istediğim Wet n Wild Comfort Zone paleti, honey dew aromalı eos lip balmı ve yine denemeyi istediğim Maybelline Baby Lips lip balmları görünce dayanamayıp hemen istedim. Ürünlerin hepsi pazartesi kargoya verildi ve salı günü elimdeydiler.
Toplu fotoğraf, eos lip balm çılgınlığı sanırım bana da bulaştı, ama tanesi 15 TL olunca 3 değişik aromalı aldım. Denemeyi istediğim honey dew yanında narlı ve passion fruit aromalı olanı da kattım. Baby lipslerden ise Oh orange ve Pink shock isimli renkleri istedim. 

Hakikaten ürünün şirinliği diye bir şey var. Eos lipbalm detaylı incelemesi önümüzdeki günlerde blogda olacak. 

Baby Lips balmları henüz kullanmaya kıyabilmiş değilim, sadece birer kere denedim. Verdikleri renk çok tatlı ama enmlendirici özellikleri konusunda henüz kesin bir fikrim oluşmadı.

Bunların da detayları gelecek ama şimdilik renklerini şöyle göstereyim istedim. Bu kadar çok çeşidi olan ve bu kadar popüler bir ürünü niye Watsons ya da Gratis getirtmez anlamak mümkün değil.

Ve alışverişimin yıldızı Wet n Wild Comfort Zone, bunu uzun zamandır bloglarda inceliyorum ve her iki satıcının da ellerinde olduğunu görünce hemen almaya karar verdim. En alt sağdaki far Mac Club far dupe olarak gösteriliyor. Club da elimde ve burada detaylı bahsetmiştim. Daha sonra iki farı da karşılaştırma yazısı yazacağım.

Paleti neden iki ayrı satıcıdan aldığımı merak ediyorsanız pazartesiyi bekleyin diyorum. Bu arada devam eden ve yarın son bulacak olan Avon şartsız hediye çekilişine de katılmayı unutmayın.
Sevgiler..

26 yorum:

  1. hepsi çok tatli,özellikle farin renkleri harika güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Eoslar ülkemizde pahalı nedense.Ben de çok merak ediyorum ama şu an roaccutanedan dolayı tek lipbalmım medplus

    YanıtlaSil
  3. Daha sonra Wet and Wild icin yorumunu da yazar misin bazilari kalici degil diyo bazilari ove ove bitiremiyo.. Gule gule kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
  4. Bu 3lüden bende çok istiyorum ama bakalım ne zaman kavuşcaz. Güle güle kullan hepsini. :)

    YanıtlaSil
  5. Güle güle kullan çok güzel bir alışveriş olmuş. Wet and Wild beğenmeyen, farlar çok tozutuyor diyenlerde var ben bir türlü karar veremiyorum. yorumunuzu bekliyorum.

    YanıtlaSil
  6. Hepsi çok güzel, yorumlarını en kısa zamanda bekliyorum. Güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  7. Bu markanın Türkiye'ye gelmemiş olması gerçekten çok üzücü! Hele bu palet bir harika!!! Güle güle kullan hepsini! EOS fiyatı da şahaneymiş, keşke ben de alsaymışım :) Öperim!!!

    YanıtlaSil
  8. Wet'n wild paletler benimde en az bir tanesine sahip olmayı istediklerimden.Güle güle kullan :)
    Instagram alışverişleri özellikle fiyat verilmemişse hiç cazip gelmiyor bana.Seni rahatsız eden durumun ne olduğunuda ayrıca merak ettim :)/

    YanıtlaSil
  9. Güle güle kullan çook güzel bir alışveriş olmuş =)

    YanıtlaSil
  10. o far paletine bayıldım bende istiyorum :)

    YanıtlaSil
  11. çok güzeller, güle güle kullan. :)

    YanıtlaSil
  12. Senden gördüm artık daha fazla dayanadümadım sipariş verdim :)) wet'n wıld paletini hehe yuppiii :))

    YanıtlaSil
  13. @guzelezade.. çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  14. @dolapperisi.. ben 15 e aldım uygun bir fiyat.. tedavin bitince o zaman artık denersin :-)

    YanıtlaSil
  15. @bayanbakımlı.. tabi yazacağım çok teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  16. @gizemgider.. umarım denersin bir an önce teşekkürler :-))

    YanıtlaSil
  17. @kubrik.. teşekkürler biraz kullanayım, birkaç makyaj yapayım yorum gelecek..

    YanıtlaSil
  18. @selenay.. çok teşekkürler en kısa zamanda detaylı yorumlar gelecek..

    YanıtlaSil
  19. @bveç.. evet 15 in uygun bir fiyat olduğunu düşünüyorum hala var olabilir ellerinde.. ww gelse keşke tr'ye ne iyi olur..:-))

    YanıtlaSil
  20. @makyajkelebeği.. teşekkürler canım.. sanırım fiyat bilgisi ig'in politikası yüzünden yazılmıyormuş yasakmıymış ne.. alışveriş yaptığımız bir satıcı ve ürünlerle ilgili hoş olmayan şeyler çıktı ortaya o yüzden rahatsız oldum yapmam diyordum alışveriş ama dayanamadım neyse ki bu sefer problem yok..

    YanıtlaSil
  21. @ceydabyjade.. teşekkür ederim :-)

    YanıtlaSil
  22. @ışıltılıbakışlar.. :-)) umarım senin olur en kısa zamanda canım

    YanıtlaSil
  23. @cansuselin.. çok teşekkürler..:-))

    YanıtlaSil
  24. @tuğbaönvermez.. aa süper güle güle kullan şimdiden :-)))

    YanıtlaSil
  25. Hepsi çok güzeeelll!! Bu paleti ben de almak istiyordum ama bulamayınca mac club aldım:) Şimdi de alsam mı diyorum ama hep erteliyorum. Baby Lips Pink shock da alınacaklar listesinde:) Rengi çok güzel! Hepsini güle güle kullan canım:*

    YanıtlaSil
  26. @yelda..çok teşekkürler :-)) mac club bende de var paleti yazdıktan sonra bir de karşılaştırma yazısı yazacağım tabi..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...