8 Ocak 2014

Yves Rocher vitamin face mist

Günaydın.. Dün bahsettiğim Yves Rocher alışverişinin en ilgi çeken kısmı yeni çıkan Vitamin Face Mist yani vitaminli yüz spreyi oldu.
Greyfurt aromalı bu spreyin kokusu çok hoş, yüze sıkar sıkmaz bir canlılık veriyor o kokuyla zaten. TR sitesinde ürünü bulamadım ama buradan inceleyebilirsiniz.  Yüzü günün herhangi bir anında tazelemeyi amaçlıyor ama istenirse makyajı da sabitleme özelliği var deniyor. Bu makyaj sabitleme olayı her markada biraz abartı ama cildi canlandırdığı, tazelediği ve pudranın verdiği o "cakey" görünümü azalttığı kesin. Makyajdan önce ve/veya sonra kullanılabilir. İçinde paraben, ve alkol yok ki alkol olmaması gözlerim açısından iyi bir şey. Ayrıca esas yağlar da bulunmuyor ürünün içinde. 

Ben hem kokusunu hem de verdiği hissi çok sevdim, indirim bitmeden bir tane daha aldım. Özellikle yazın buzdolabından serin serin çok işe yarayacaktır.

İndirimde 10 TL'ye alabilmeniz mümkün, normal fiyatı ne kadar şu anda bilgim yok. 15-17 TL. olması lazım sanırım.

Bence 10 TL.'ye kıyıp indirim zamanında alın derim, seveceksiniz. Bence Mac Fix dupe bile olabilir bu, hatta daha güzel kokulusu bir de.
Sevgiler..

24 yorum:

  1. daha önce hiç bu tarz ürün kullanmadım ama anlatımından sonra çook merak ettim :)

    YanıtlaSil
  2. @burgunsy.. fiyatı çok uygun bence dene :-))

    YanıtlaSil
  3. The Body Shop ta vardı bu özellikli ürünler onu sevöiştim. Yves Rocher da sevdiğim bir marka hazır indirimdeymiş denemek lazım :)

    YanıtlaSil
  4. Guzel bie urunms cnm gule gule kullan:)

    YanıtlaSil
  5. Ayy cok guzelmis. Canim internet sitesinde cilt bakim kategorisinin altindaki yuz temizleyiciler kategoresinde var bu urun . Ben ilk orada gormustum. Indirimsiz fiyati fa 12.9 :))

    YanıtlaSil
  6. Ürünü çok merak ettim ama her cilt tipine uygun mu sence :/ Benim yağlı bir cildim var. Gerçi içinde esas yağ bulunmuyormuş ama ekstra bir yağlandırma yaptı mı sende ?

    YanıtlaSil
  7. @makyajsızolmaz.. evet tbs'nin e vitaminli bir spreyi var kullanmıştım çok sevmedim diye aklımda kalmış ama..

    YanıtlaSil
  8. @kozmetikperisi.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  9. @balböceğiilekozmetik.. aa normal fiyatı da iyiymiş ben sürekli alırım sanırım bunu artık..

    YanıtlaSil
  10. @buseyavuz.. bence uygun zaten benim de cildim karma-yağlı burun üzerindeki parlamam bile azaldı sanki bu ara.. tabi yazın sürekli yanımda taşırım ben bunu..

    YanıtlaSil
  11. Beğenmiş olmana sevindim canım.parlamayıda azaltıyorsa artık alırım ben bunu.Koku zaten maskesine benziyor sanırım.Maskenin kokusunu çok sevmiştim.
    Birde maske eski canlandırıcı maskeyle aynı kokuyordu.Özelliği değişmiş mi merak ettim.Eskisi çok anlık bir işleve sahipti de :/

    YanıtlaSil
  12. @makyajkelebeği.. evet bence azalttı parlamayı, yazın biraz sık kullanmak gerekebilir.. koku canlandırıcı maske ile aynı değil ama farklı daha fresh bir kokusu var bunun..

    YanıtlaSil
  13. Tamamdır o zaman hazır indirimdeyken alayım bir tane. Teşekkür ederim :)

    YanıtlaSil
  14. TBS'ta böyle bir ürün vardı severek kullanmıştım birde bunu denemek lazım güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  15. Merak etmedim diyemem yakından bir bakacağım :) ama çok sabitlemiyor işte demi canım makyajı .

    YanıtlaSil
  16. Kokusu çok güzel bunun :)

    YanıtlaSil
  17. @buseyavuz.. rica ederim.. beğenmene çok sevindim :))

    YanıtlaSil
  18. @ceydabyjade.. tbs ni e vitaminli bir spreyini kullanmıştım çok sevemedim onu.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  19. @madamekokoş.. sabitlemesi çok yok ama zaten hiç birinin yok..

    YanıtlaSil
  20. @melonunojeleri.. evet harika fresh bir koku ve ağır değil bayıldım ben de..

    YanıtlaSil
  21. Senden gördüm aldım ben de hemen :) hatta kayısılı peelingten de almışsın onu da gördüm şimdi,buzdolabına koyma fikri de iyiymiş :)

    YanıtlaSil
  22. @archbeauty.. Güle güle kullan canım umarım seversin :))

    YanıtlaSil
  23. Bende indirimsiz bir zamanda alırım sanırım yalnız %50 indirim yapmamışlar demek ki.

    YanıtlaSil
  24. @duyguft.. indirimsiz fiyatı 12.90 sanırım..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...