20 Mayıs 2014

Günün Ojesi, Avon Sahara Sunrise...

Yakın zamanda Avon'dan yaptığım alışverişte aldığım ojelerden biri de Sahara Sunrise isimli, rengini sarı diye tanımlayabileceğim bir oje.

Renk tam sarı değil, ama gerçekten alt tonunu bir türlü adlandıramıyorum, bu konuda önerilere açığım. Ama çok sevdiğim, sürümü kolay ve 2 katta opak olan bir renk Sahara Sunrise.

Sonra  bir de Farmasi'nin Shimmer serisinden 208 numara ile de süsledim. Özellikle güneş ışığında holografik gibi durdu, çok beğendim. Ayrıca bu ojeyi dün hiç folyo/yüksük kullanmadan direk aseton ile zorlanmadan çıkardım. Farmasi ojelerin 3 zararlıyı içermediğini de söylemiştim sanırım daha önce.

Avon Sahara Sunrise yaz aylarında sık sık kullanılabilecek, yanık tene de çok yakışacak bir renk, Avon temsilciniz varsa bu renge mutlaka bir göz atın.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. tam "yaz geldi" rengiymiş bu..güle güle kullan...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgün.. evet yaz için harika bir renk bence.. teşekkürler :-))

      Sil
  2. alt tonu adlandıramamakta çok haklısınız düşünüyorum sanki biraz turuncu tonu var gibi,kese kağıdı desem o daha koyu, belki kayısı denebilir.sonuçta neye karar vereceğinizi çok merak ettim.:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeldaersözlü.. kayısı aklıma gelmemişti olabilir.. bana baktıkça yumurta sarısını da çağrıştırıyor aslında::-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...