4 Haziran 2014

Günün Ojesi China Glaze Santa Red my List..

Günaydın. Bu güzelim ojeyi şubat ayında gerçekleşen Güzellik ve Bakım Fuarı'ndan almıştım ve yılbaşı koleksiyonlarından birine ait tabi. 3'lü set halinde satılıyordu ve sanırım fuar nedeni ile 20 TL.'ye falan almıştım. 
Dokulu değil ama ışıl ışıl bir oje ve bütün CG'ler gibi sürümü ve kuruması çok kolay bir oje..

İçindeki simlere bayılıyorum.

Normal fiyatları 18-20 TL. olan CG ojeleri fuarda hem ucuz, hem de bol bulunca bütün beğendiklerimi almıştım tabi.

İçindeki kendinden beyaz simler çok tatlı duruyor.

Ne yazık ki bir kaç gündür İstanbul'da hava bulutlu ve yağmurlu, güneşi çok nadir görüyoruz, o nedenle tam güneş altında yakalayıp çekemedim. Ama ışıkta hafif holo etkisi de olduğu görülüyor.

Yaz-kış kullanılabilecek tatlı bir renk. Tanaçan Kozmetik'in kendi sayfasından alabileceğiniz CG ojeler artık bazı Gratis şubelerinde de bulunuyor, gerçi ben daha hiç CG oje olan bir Gratis göremedim ama sanırım Kadıköy ve Maltepe Park AVM şubelerinde varmış.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Rengi çok hoşmuş.CG ojelerin fuar fiyatları çok cazip oluyor ama bir türlü denk gelemedim.
    Güzel günlerde kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin.. evet fuarlar fiyat konusunda çok avantajlı oluyor inşallah 2015'de beraber gideriz:-))

      Sil
  2. Bayıldım bayıldım! :)
    Rengi ne hoşmuş

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tekaşka.. teşekkürler tatlım rengi harika gerçekten..:-)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...