2 Haziran 2014

Günün Ojesi Note Kozmetik Moulin Rouge..

Günaydın. Biliyorsunuz Note Kozmetik, kozmetik piyasasına hızlı bir giriş yaptı. Lansmanlar falan derken baya tanıtım yaptılar, gerçi ben daha hiç bir ürününü deneme fırsatı bulamadım. İlk denemek isteyip aldığım ürünü de tabi ki ojeleri oldu. Note kozmetik İstanbul'da Cosmo Shop'larda satışa sunulmuş, ben de Kadıköy mağazasından 2 oje aldım. İlki kendinden sedefli bir kırmızı olan Moulin Rouge isimli renk, hem isim hem de renk çok iddialı.
Sürümünü kolay buldum, ancak bu rengin pigmentasyonu çok yüksek değil, 2-3 katta istediğim sonuca ulaşabildim. Kuruma hızını beğendim. Ancak şöyle bir şey var, sanırım benim tırnaklarımda oje daha çabuk kuruyor. Nasıl oluyor bilmiyorum ama sanırım bu kuruma hızı da kişiden kişiye değişiklik gösteriyor. Bir de dayanıklılık durumu var ki bundan da çok memnun kalmadım aslında, ilk günün sonunda hafif soyulmalar başlamıştı.

Tabi bu oje Note Kozmetikden alıp denediğim ilk oje, aynı seri ojeler bile yapı olarak farklı olabiliyorlar. O nedenle elimdeki ikinci ojeyi de sürdükten sonra daha sağlıklı bir fikrim olacak bu konuda. Şimdilik ojeleri için iyidir veya kötüdür diyemiyorum.
Sevgiler..

6 yorum:

  1. çok hoş bir renkmiş canım.Şu note kozmetiği bir ben deneyemedim:/
    http://sansaafashion.blogspot.com.tr/

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sansafashion.. ben de daha tam denemiş sayılmam ama yavaş yavaş yaygınlaşır deneriz daha acelemiz yok :-))

      Sil
  2. Tırnaklar baya uzun e altı boş kalınca çabuk kuruyordur sanırım :))) muhteşem bir renk ben Essie'nin After sex isimli rengine benzettim güle güle kullan... Ben de en kısa zamanda markaya bir göz atacağım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @archbeauty.. aaa bu hiç aklıma gelmemişti eve olabilir tırnaklarım kurumuyor diyenlerin çoğunun kısa tırnakları var.. :-)))çok teşekkürler markanın renkleri fena değil..

      Sil
  3. Note ait denediğin ojelerde yapılarında bir sorun gözledin mi? 2 tane oje aldım biri pütür pütür bir diğeri de neredeyse tutkalsı yapıda. hafifçe ovalayıp kullandım gene aynı diyebilirim :( Kuruması falan hızlı, aldıgım renklerin örtücülüğü de güzel ama =((( Emerald ve sierra red e beğenmiştim halbuki :(

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yabanmersini.. Henüz sadece bunu deneyebildim öyle tutklası bir yapısı yoktu ama aynı seri ojelerde fark olabiliyor birkaç oje daha deneyip öyle karar vereceğim..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...