29 Ağustos 2014

Günün Ojesi Essie Dive Bar..

Günaydın. İzindeyken gezmelere doyamadım ve her gün kendimi minik bir de alışveriş ile ödüllendirdim. Gerçi alışverişler genelde yükte hafif pahada ağır oldular ama olsun. Boyner'de Essie ojeler indirimdeydi, normalde fiyatları sanırım 25 TL. falan ben 17 TL. gibi bir fiyata aldım.

Çok klasik renkleri değil ama Dive Bar isimli bu yanar döner, içinde pembe-mor geçişler bulunan metalik yeşili tercih ettim. Koyu ve pigmentli görünen bir renk olmasına rağmen ilk katta dalgalanma yapınca çok korktum, neyse ki sonra düzeldi ve kendini buldu. Kuruma süresi çok kısa ve çok dayanıklı bir oje. 

Ojeyi o kadar sevdim ki ertesi gün de tırnağımdan çıkarmaya kıyamadığım için Essence'in en sevdiğim topcoatlarından biri olan glitz&glam ile süsledim.  Bu topcoatun simlerini çok yerinde buluyorum, çok güzel parlıyor ve tırnağa da kolay geliyor.

Ahh Essie Dive Bar'ın pembe geçişi burada çok güzel görünmüş ama ne yazık ki bu renk geçişi tırnakta hiç belli  olmuyor, çok üzücü.

Çok çok beğendiğim bir ikili oldu bunlar.

Bulmuşken bir de Essie'nin herkesin çok övdüğü Vicked isimli koyu bordo rengini de aldım. Daha sürmedim ama bakalım herkesin övdüğü kadar aranan siyaha yakın bordoyu bulmuş olacakmıyım ben de.
Sevgiler..


9 yorum:

  1. Bana Demre hediye etmişti bu ojeyi ve kışın çok severek kullandım :) Glitz&glam ile de çok güzel olmuş! Güle güle sür!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik.. aslında kışlık renk tabi ama dayanamayıp sürdüm :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. Bu tonlari kisa cok yakistiriyorum ben. Simler ayri bir hava katmism guzel gunlerde kullan:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. evet kış aylarında kesinlikle bol bol kullanacağım ojelerden biri.. teşekkürler canım :-))

      Sil
  3. Şimdiden kış ojeleri trendi yapmışsın tatlım :) bayıldım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşim.. :-)) evet kış için kreasyonum hazır şimdiden neredeyse..

      Sil
  4. Çok hoş bir renkmiş ama sanki mor yansımaları pek belli olmamış :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @j.d.. Evet maalesef tırnakta çok belli değil o pembe-morlar

      Sil
  5. çok güzel bir renk iyi günlerde kullanın, size de çok yakışmış, sevgiler.

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...