7 Ağustos 2014

Günün Ojesi Zoya Rikki..

Günaydın. Geçen günlerde burada bahsettiğim Gittigidiyor'dan aldığım Zoya ojelerden ikincisi de içinde minik, gümüş rengi simler bulunan Rikki. Bunu da yaz için çok ışıltılı ve hoş bulduğumdan çok sevdim.

Sürmesi ve kuruması çok kolay ayrıca da çok dayanıklı. Yalnız tabi yapısı çok kremsi, o nedenle kurusa bile zedelenebilen ojelerden nitekim yüzük parmağımın başına böyle bir olay gelmiş ve ben fark etmemişim. Neyse bu kadar güzel bir renkte bu kusura bakmadım artık.

Hep yazdığım gibi, keşke Zoya ojelerin fiyatları daha uygun olsa da aklımda kalan bütün renkleri alabilsem.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Bu renk bana neden sonbaharı hatırlattı bilmiyorum ama çok güzelmiş güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydabyjade... madem öyle sonbaharda bir kere daha sürerim :-)) teşekkürler..

      Sil
  2. bende de bordo zoya var. fiyatları çok yüksek olmasa tek kullanacağım oje markası olabilir ;)

    İnci tozunu sormuşsun. Ben aktardan aldım ama her aktar satıyor mudur bilmiyorum. E-bay'de falanda varmış

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pinkyfashion.. teşekkürler bakacağım aktarlara büyük olanlarda vardır sanıyorum..

      Sil
  3. Yeşile bayıldım!! Tırnaklarınla daha da hoş durmuş, güle güle kullan :)

    theericaceae.blogspot.com

    YanıtlaSil
  4. Gercekten sonbaharlık bir renk. Cok merak ettigim bir konu var tatlım. Bir ojeni kac kez suruyorsun. O kadar cok ojen var ki birini surunce digerine nasıl sıra geliyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik.. Evet çok ojem var bazılarını dağıtıyorum.. Genelde sıra gelmez ama çok sevdiklerimi ayırıp tekrar sürüyorum :))

      Sil
  5. Rengi cok hosuma gitti sen boyle surdukxe oje suresim geliyo:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajlıkareler.. sana da çok yakışır canım :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...