10 Kasım 2014

#GoshGratiste Lansman..

Son zamanlarda Gratis ve Watsons sayesinde yeni markalardan marka beğenir olduk, kendileri pek çok değişik markayı Türkiye'ye getirdiler de biz de yurt dışındaki ürün çeşitliliğine bakıp ağlamaktan biraz olsun kurtulduk. Bu yeni gelen markalardan biri de Danimarkalı Gosh, Gratis'in hemen hemen bütün şubelerinde standları kuruldu, satışına başladı. Fiyatları drugstore için biraz fazla görülebilir, ama oldukça kaliteli ve güzel ürünleri var. 
Gosh

Geçtiğimiz salı akşamı Gratis Nişantaşı Hardal Cafe'de bir tanıtım gecesi düzenledi ve biz de bu sayede ürünleri iyice incelemek fırsatı bulduk. Benim hemen dikkatimi çekenler çok övülen Boombastic maskara, eye primer roll-on ve BB pudralar oldu.  BB pudranın dokusu hakikaten değişik geldi bana, ayrıca ilk görüşte herkesin ojeye benzettiği sıvı rujlarını da beğendim.  Kendileri çok da güzel kokuyorlar.

gosh

Dileyenin makyaj yapabileceği/yaptırabileceği Gosh ürünleri ile dolu bir makyaj masası o akşam makyaj yaptırmak veya tazelemek isteyenlere yardımcı oldu. Ürünleri nasıl kurcaladığım açıkça görülüyordur herhalde. Sol alttaki smokey eyes göz kalemi ve sağdaki metalik kalem farlar hemen radara takıldı diyebilirim. Kalemlerden brown ve plum renkleri alınacaklar listesine eklendi.

gosh

Bunlar da lansmandan bizimle eve gelenler, denemeye başlamak için harika bir set olmuş, özellikle BB pudra ve boombastic hemen makyaj çantama girdiler. Anti-aging primerı denemek istiyordum ben ama bunu da beğendim, zevkle kullanacağım, bu bitince anti-aging olana geçeceğim. 
Far paleti ise günlük kullanımda mat far arayanları memnun edecek cinsten, üstelik de tam benlik renkler. Lip Laquer ise renksiz, aslında biraz da dudak bazı gibi, bence daha iyi şu anda koyu renk ve  mat rujlarımın altına uyguluyorum bunu.

Ürünlerin hepsi bir süre kullandıktan sonra teker teker yine blogda olacak tabi ki.
Sevgiler..


8 yorum:

  1. Hediyelere bayıldım senide gördüm çok mutlu oldum daha ne isteyeyim ki :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrugüzey.. :-))) aynen canikom çook öperim..

      Sil
  2. Gosh markasida yok almanyada, artik bloglardan fikir edinip türkiyeye gidince bakacagim baska care yok. Postlarini bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vivamakyaj ;)) kullanmaya başladım bile hepsi sırayla gelecek

      Sil
  3. Çok güzel bir akşamdı. Seni gördüğümede çok sevindim. :) Ürünlerin bir kısmını denemeye başladım bile :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdünyam ben de çok sevindim :)) ben de öyle bekleyemedim :)

      Sil
  4. Ahah o rujları bende oje sanmıştım standı dikkatlice incelemeden önce.Rujların koyu renginden ve kalem farlardan alacağım mutlaka :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin :)) ben de bir ruj alabilirim o turuncu gibi olanı beğendim

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...