18 Nisan 2015

Artemis burç kremi..

Geçtiğimiz ay Burc Kremleri-Artemis Natural'den kendi burcuma yani Yay burcunu temsilen özel kokulardan hazırlanmış bir el ve vücut kremi aldım. 

artemis natural
Kremin kutusu bile yay burcu sembolleri ile süslenmişti.

artemis natural

Burçları pek dikkatle takip etmem ama genel olarak da yay burcunun bütün karakteristik özelliklerini taşıdığımı düşünüyorum. 

artemis natural

İşte böyle eğlneceli yorumlar var arkasında, hani gezme seyyah kısmı doğru olamasa da insanı hoşuna gidiyor, umutlandırıyor.

artemis natural

İçindekiler kısmı, tamamen yay burcunun kokularından oluşan vegan bir içeriği var. Ayrıca ürün tavşan sembolüne de sahip yani hayvanlara dost bir firma. 

artemis natural

Kutudan şöyle tatlı ve burcunuzun özellikliklerini anlatan bir broşür çıkıyor.

artemis natural

Burcunuza özel kreminizin içinde hangi kokular var, hangi yağlardan oluşuyor tek tek belirtilmiş. Ayrıca burcunuzun çiçeği ve taşı hakkında da bilgi verilmiş.

artemis natural

Kokuyu ilk duyduğumda evet budur dedim, hakikaten çok hoş tam benim hoşlanacağım tarzda bir kokuydu. malum zaten içinde bayıldığım hindistan cevizi yağı ve temel notalarında da tatlı amber kokusu var. 

artemis natural

Kremin kendisi de kokusu gibi yumuşacık, hemen emilen, kokusunu da bir süre muhafaza eden bir yapıda. Ben sadece el kremi olarak kullanmak istedim. Yapısı el için gerekli nemlendirmeyi sağlayacak yoğunlukta ancak kuru bacak bölgeme çok yeterli gelmez diye düşündüm. 

Yay burcu kremini buradan diğer burç kremlerini de buradan inceleyebilirsiniz.
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Güle güle kullanın.. Yazılanlar her zaman işin gerçeği teyit etmese de insanın kendine bir hoşluk yapması güzel..:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak teşekkürler :)) fala inanmıyoruz ama falsız burçsuz da kalmıyoruz hiç :)

      Sil
  2. Çok kuru ciltler için uygun değil ama normal ve yağlı ciltler için gayet yeterli bence nemlendirmesi :) Ben de yengeç burcu için olanını kullandım çok hoş ambalajı özellikle ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet kuru bacaklarıma çok yetmedi zaten ama elime koluma iyi kokusu da çok hoş :)

      Sil
  3. burclara özel krem olması cok guzelmiş:) iyi gunlerde kullan canım parfumleri de var mı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @biricitconus teşekkürler :-) parfüm yok maalesef aslında olsaymış süper olurmuş tabi..

      Sil
  4. süper pazarlama taktiği ama içerik + paket tasarımı zayıf

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil ambalaj da fena değil bana göre de içerik vücuduma yeterli gelmedi işte belki yaz aylarında olur..

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...