14 Nisan 2015

Essence Cool Nude..

Bütün markalar oje ve ruj serilerinde, hatta far paletlerinde nude yani ten rengi tonlardan oluşan seriler çıkartmak için birbirleri ile yarış halindeler.

Essence cool nude
Önce Pastel bir nude oje serisi çıkarttı onu rujları takip etti, şimdi de Essence 5 rujdan oluşan bir "nude" serisi çıkardı. Tabi bu kadar ürün çıkması nude tonlardan hoşlananların da oldukça fazla olmasından,  ben bile çok hoşlanmadığım halde bu furyaya kapıldım ve her seriden mutlaka 1-2 ürün aldım.

Essence cool nude

Essence nude ruj serisinden de gözüme en koyu gelen 05 numara cool nude isimli rengi aldım. Fiyatı 8.5 TL. olmuş rujların ve diğer rujlar ile yapısı tamamen aynı. Yani sürümü kolay dudağı kurutmuyor ama çok da kalıcı değil.

Essence cool nude

Yani bunu nude seride çıkartmasalardı aklıma gelmezdi almak çünkü birincisi zaten nude tonu değil, bildiğiniz pembe olmuş. Ha dudak pigmenti daha koyuca olanlarda belki daha çıplak bir tonda durur ama bende bildiğiniz pembe oldu. 

Diğer renklere de şöyle bir baktım da öyle çok da almak istediğim, tam bana göredir dediğim bir renk yok, artık Pastel'e bakacağım.
Sevgiler..

29 yorum:

  1. Bu seriden hiçbir şey anlamadık ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @seçilizmblog dimi zaten hepi topu 5 renk vardı seride :-))

      Sil
  2. Bende de var cool nude, çok severek kullanıyorum, günlük işimi görüyor :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina evet günlük kullanıma çok uygun sürekli yanımda zaten..

      Sil
  3. Serinin en güzel rengi bu bence <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kokoşhatun evet diğerleri neredeyse yok gibi :((

      Sil
  4. Essence matlık ve tenk tonları konusunda çok başarılı ama kalıcılık biraz zayıf,haklısınız..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @şirinkanatlar evet böyle bir sorun var onu da fiyatı uygun diye çok önemsemiyorum artık :)

      Sil
  5. Çok kansızım dudaklarımda renk yok nude sürünce hayalet gibi oluyorum😀ama güzel görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @milena ben de çok nude insanı değilim ama merak işte :))

      Sil
  6. Bence rengi güzel esmerlerde nude durabilir mesela ben de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kızsalşeyler evet ben de öyle düşünmüştüm :)

      Sil
  7. Nude olmasa da ben bu pembemsi rengi sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi alt tonu biraz daha kahvemsi olsaydı süper olacaktı..

      Sil
  8. Cool Nude benim en çok beğendiğim renk oldu.Diğer Nude tonlar bende ölü etkisi yaratıyor ne yazık ki.Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin aynen canım zaten diğer renkler çok da kullanışlı değiller bence..

      Sil
  9. Yumuşak bir tonu var.. biraz silik buldum...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nahidezerayak rujum dikkat çekmesin dediğimde kullandığım bir ruj kendisi..:-))

      Sil
  10. Bu tonları seven için güzel olabilir ama bana göre değil pek..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizçatalkayaorhan nude tonları seven çok kişi var ben bile bu akıma kapılıyorum zaman zaman :-))

      Sil
  11. Bende ten renklerini seviyorum. Yıllar önce olsa bu nasıl renk derdik. Moda herzaman yönlendiriyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan evet ya ben de sevmem bu tonları ama moda olunca alasım geliyor :-D

      Sil
  12. Yanıtlar
    1. @fundaöztkn bu tonlardan hoşlananlar için iyi bir ton bence de..

      Sil
  13. güzel bir renk ama nude'un karşılığı değil

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @elitstil evet kesilikle ude bir renk değil bence de..

      Sil
  14. Kısıtlı bir koleksiyon oldu bence bu diğerleri içinde en alınası renk.Aldığım günden beri severek kullansam da bu ruj nude koleksiyonun ürünü değil bence de :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilaynarta ben de seviyorum ama diğer koleksiyonda olabilirmiş bence de biraz daha kahve alt tonlu olsa da iyi olurmuş :-))

      Sil
  15. Fiyatları çok uygun ve harika görünüyorlar :) :*
    http://kozmetigedair.blogspot.com.tr/?m=1

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...