2 Kasım 2015

Tree of Life Amutiya Foundation..

Son zamanlarda daha önce denemediğim pek çok marka ve ürünle tanıştım. Bunlardan biri de Amutiya markası oldu.  Marka hakkında araştırma yaparken çok ilginç bir bilgiye rastladım. İlk defa 2008'de İstanbul'da kurulmuş ancak 2011'de kuruluşlarını İran'a taşımışlar ev maskaraları ile yakaladıkları başarıyı diğer ürünlerle de sürdürmüşler. Ayrıca bu maskara İran'lı kadınların birinci tercihiymiş. Şu anda allıktan maskaraya, fondötenden lipgloss'a uzanan geniş bir ürün yelpazeleri var ve giderek büyümeye devam ediyorlar. Ürünlerinin genelinde argan yağı katkısı bulunuyor. Marka ayrıca hayvan deneyi de yapmıyor.
Tree of Life Amutiya Foundation

Bu yazıda sadece fondötenini inceleyeceğim marka şu anda sadece instagram hesapları üzerinden sipariş alarak satış yapıyor. Fondöten içindeki E vitamini ve argan yağı sayesinde cildi besliyor ve mükemmel bir bitiş vaat ediyor. Fondöten 8 değişik renkte ve her cilt tipine uygun olduğu söyleniyor. 

Tree of Life Amutiya Foundation

Genelde içinde yağ olan ürünlerle benim cildim anlaşamaz ama bu fondötende cildimde ekstra bir yağlanma veya parlama gibi bir sorunla karşılaşmadım. Kullandığım bazımı mat görünümlü seçerek fondötenle birlikte cildimde  oluşabilecek yağlı görünümün önüne geçtim. Kapatıcı özelliği oldukça yüksek ve çok az sadece bir pompa ürünle bütün yüzüme rahatça uygulama yapabildim. 

Tree of Life Amutiya Foundation

Bir pompa ürün de işte bu kadar, evet bu kadarı bütün yüzüme yetti. Fondöten çok rahat dağıtılıp cilde yedirilebiliyor. Sürerken hoş bir koku alıyorum ama sonra kalmıyor tabi. Ayrıca oldukça dayanıklı, sabah erken saatte sürdüğüm fondöten akşam eve gelip çıkarana kadar bir sorun çıkarmadan yüzümde kalıyor. 

Tree of Life Amutiya Foundation

Cildimde duruşu, argan yağlı formülüne rağmen parlak bir bitişi yok mat ama canlı duran bir cilt tonu sağlıyor. 

Fondötenin satış fiyatı 44 TL. ve 35 TL. üzerine kargo bedava, Fondöteni ve başka bir yazıda bahsedeceğim lipglossları deneyip beğendikten sonra markanın asıl meşhur olduğu maskarası ve argan yağı içeren rujlarını da merak ettim ve deneme listesine aldım. 
Sevgiler..

49 yorum:

  1. Amutiya markasını son zamanlarda ben de instagramda çokçöa görmeye başladım canım ve ürünlerini merak ediyordum, yazı için çok teşekkürler, ben de en kısa zamanda ürünleri denemek istiyorum, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lifeofyasmina teşekkürler evet yeni markalarla tanışmak her zaman keyifli oluyor..:-))

      Sil
  2. mat duruşu çok güzel ve benim de tercih ettiğim bir özellik.. ilk defa duydugum bir marka .. güzel günlerde kullan cnmcım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nihankeçecitali çok teşekkürler ben de yeni tanıştım marka ile..:-))

      Sil
  3. Çok merak ettiğim bir fondöten kendisi. Kargo bedavayken alıp denemek lazım :) teşekkürler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgürler kapatıcı özelliği yüksek bir fondöten arıyorsan bakabilirsin... :-))

      Sil
  4. Cok guzel bir yazi olmus, tesekkurler. Ben de yagli bir cildim oldugu icin yag icerikli fondoten tercih etmiyordum ama aklimda bulunsun, markanin diger ürünleri hakkindaki yazilariniz da merakla bekliyor olacagim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @deneyenbayan ben de yağlanma yapar diye düşünmüştüm ama öyle olmadı burun parlaması hariç ki ona alıştım argan yağından kaynaklanan bir sorun olmadı cildimde.. :-))

      Sil
  5. Bu ürünlerden kullanmıyorum ama şu hayvanlar üzerinde deney yapılmamıştır bilgisi beni çok mutlu ediyor:)
    sağlıkla kullanın .

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @örgüçantam evet giderek daha çok firmanın hayvan deneyini kesmesi çok mutluluk verici...:-))

      Sil
  6. Yeni bir ürün tanımak güzeldi, fazla yağlı ürünleri ben de sevmesem de, hafif yapıda olması iyiymiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gooogoook evet yeni ürünler tanımak beni de çok mutlu ediyor :-))

      Sil
  7. Markanın diğer ürünlerini incelemeni merakla bekliyor olacağım.
    Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun evet ben de merak ediyorum diğer ürünlerini..:-))

      Sil
  8. ilk defa duyduğum bir marka fakat iranda meşhursa bi bildikleri vardır heralde :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik evet iranlı kadınların özellikle göz makyajları süper bence de o maskara sayesindeyse mutlaka edinmemiz lazım :-)))

      Sil
  9. Hiç denemediğim bir marka. İnsanın alışkanlıklarından vazgeçmesi zor oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @birgülerdoğan ben yeni markalara şans veririm hep çok iyi ürünler keşfediyorum bu sayede..

      Sil
  10. ilk kez duyduğum bir marka
    dağılımı ve rengi güzel duruyor yapay olmayan fondötenleri seviyorum bende
    iyi günlerde kullanın

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lerzankara evet yapay durmaması özellikle iyi teşekkür ederim :-))

      Sil
  11. ilk defa duydum bu markayı. Maskarasını merak ettim doğrusu

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi evet onu ben de çok merak ediyorum doğrusu..

      Sil
  12. Oldukça ilginç bir ürün, diğer ürünlerini kullanmanı dört göz bekliyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülümseyüzüme evet ben de diğer ürünleri denemek istiyorum :-))

      Sil
  13. Instagramda sıkça rastladıgım bir urun merak ediyordum iyi oldu bilgilendirme ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen bu ara ben de çok duymuştum adlarını ve merak etmiştim :-))

      Sil
  14. İranlı kadınların o güzel ve çarpıcı göz makyajlarını yapmak için kullandığı bir eyeliner ve rimel markası diye okumuştum. Fondöteninde yağ var diye denemeye çekindim fakat alınabilir bir ürünmüş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @boyanbayan evet o maskara ve liner alınası geldi bana da iranlı kadınların göz makyajına bayılırım çünkü.. fondötenin yağ kaynaklı bir zararını görmedim o yüzden alınabilir o da..

      Sil
  15. Güle güle kullan.Bu markanın likit rujlarıyla ilgili yorumunu da merakla bekliyorum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin teşekkürler canım rujları da yazacağım yakında :-))

      Sil
  16. Mat ve canlı duran fondötenler favorim, o yüzden bir denemem lazım sanırım ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @tuğbanohutlu evet ben de öyle severim genel olarak tek istisna wake me up oldu bende :-))

      Sil
  17. İlk duyduğum bir marka, denemek isterim mutlaka!Yazınıza sağlık, sevgiler...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @lezzetdansı evet türkiye pazarında yeniler umarım beğenirsiniz. :-)) teşekkürler..

      Sil
  18. Ya ben çokı merak ediyorum bu fondöteni ama elimde şu anda yepyeni 3 tane varken almıyorum tabii ki :) Ama deneme listesinde aklımda olan ürünlerden biri; aslında kış için de bana çok uyarmış ama kısmet artık :) Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet ya ben de kararlıyım yeni fondöten almayacağım sanki :-))) evet Ankara kışına çok uyabilir bu fondöten gerçekten ..teşekkürler :-))

      Sil
  19. Kozmetiklerin son zamanlarda hayvanlar üzerinde deney yapmaması ne kadar güzel. Bilinçli tüketicilerin sonucu sanırım bu durum:)))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet aynen öyle söyleye söyleye yaptırıyoruz bazı şeyleri artık..

      Sil
  20. Tenle uyumu çok güzel.. Güle güle kullanın.. Sevgiler...

    YanıtlaSil
  21. .Paylaşımınız için çok tşk ederim.Ellerinize ve yüreğinize sağlık.Sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güloannemutfakta ben teşekkür ederim :-))

      Sil
  22. Ben de ilk kez duydum bu markayı. Sizlerin sayesinde bir çok yeni ürün ile tanışma şansımız oluyor.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef evet daha yeni bir marka Türkiyede .-))

      Sil
  23. Argan yağlı olması ilginç ama kapatıcılığı pek yok sanırım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilknurundünyası aslında fena değil kapatıcılığı benim için yeterli oldu...-))

      Sil
    2. İlk defa duyduğum bir marka, maskara yorumlarınızı merakla bekliyorum.

      sevgiler

      tolunay

      Sil
    3. @pastacaddesi maskarayı ilk fırsatta alıp deneyeceğim ben de çok merak ediyorum nasılmış diye..

      Sil
  24. Yanıtlar
    1. @aslınındünyası evet ben de diğer ürünlerini merak ediyorum çok meşhurmuş İran'da :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...