7 Aralık 2015

Favori Farmasi Ürünlerim..

Farmasi ürünlerini çok seviyorum ve sürekli de kullanıyorum. Daha önce de sık sık bahsettim ama bu sefer de favori Farmasi ürünlerimi toplu halde bir göstermek istedim. Bunlardan bazılarını daha önce de blogda yazmıştım.
Farmasi kozmetik
Bunlardan Tea Tree Balm ve BB krem hakikaten vazgeçemediğim ürünlerim arasında. Ancak burada göstermeyi unuttuğum El ve Ayak peelingini de bir o kadar seviyorum. At kestanesi balsamı ise bütün yaz bacaklarımı serinleten tek şey oldu neredeyse.


Farmasi kozmetik

Bugün ise daha önce blogda bahsetmediğim ancak çok severek kullandığım allık ve BB pudrasından bahsedeceğim.

Farmasi kozmetik

Bu favorim olan Tender Blush on allık 4 numara ve rengi tam bir mercan rengi ancak bazı mercan tonları gibi turunculuk değil daha çok yavru ağzına kaçan bir alt tona sahip. Bu da yaz kış ve her cilt tonundaki kişilerce kullanımını kolay hale getiriyor. Allık biraz tozutma eğiliminde ancak tapered bir fırça ile böyle bir sorun olmuyor. Rengi bence tam kararında ne çok az ne de çok yoğun ancak kalıcılığı orta seviyede. Allıkları  Farmasi katalogunda inceleyebilir ve bilgi alabilirsiniz. 

Farmasi kozmetik

Çok memnun olduğum bir diğer ürünü de BB Pudra, malum her şeyin BB olanı makbul son zamanlarda ama bununla aramız gerçekten iyi. Bendeki medium rengi, bir de lihgt tonu var. Farmasinin bütün toz ürünleri gibi bu da alınırken biraz tozutuyor, dikkatli olmak lazım.

Farmasi kozmetik

Normal sabitleyici pudradan farkı nedir derseniz, ciltte daha aydınlık ve daha net eşitlenmiş bir görüntü sağlaması diyebilirim. Sabitleyici olup bir de mat olmasına rağmen çok mat mat durmuyor, o bakımdan seviyorum. Ayrıca çok yoğunmuş gibi durmasına rağmen ciltte o yoğunluk belli olmuyor. BB krem mantığı ile ciltle bütünleşip cilt tonunu eşit gösteriyor. İster tek başına ister yine bir fondöten veya BB krem üzerine uygulama yapabiliyorsunuz. 

Farmasi ürünlerinden burada bahsedemediğim ancak çok sevdiğim bir de mat rujlar var ama onlar da başka yazı konusu olacaklar.
Sevgiler..

27 yorum:

  1. bu at kestaneli balsamdan almayı düşünüyorum varislere de iyi geldiğini duydum bende de var bir kaç tane :( belki iyi gelir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi varislere iyi geldiğini ben de duydum ama bende olmadığı için bilemiyorum tabi...

      Sil
  2. Bir türlü deneyemediğim bir marka Farmasi.. Fakat denemeyi çok istiyorum.. bu Bu yazı vesile olur diye de ümid ediyorum.. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sedadinçer evet çok güzel ürünleri var bence..

      Sil
    2. @sedadinçer ben size farmasi konusunda yardımcı olabilirim 05061713681 watsapptan ulaşabilirsiniz yada www.farmasiavm.com dan sipariş verebilirsiniz 😃😃

      Sil
  3. at kestanesi balsamını cok merak ediyorum ben de.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @zencefiltasarımevi özellikle yazın çok faydasını gördüğüm bir ürün tavsiye ederim..

      Sil
    2. @zencefiltasarımevi at kestanesi balsamını almak isterseniz size yardımcı olabilirim 05061713681 watsapptan ulaşabilirsiniz yada www.farmasiavm.com dan sipariş verebilirsiniz 😃 😃

      Sil
  4. Allık ve BB benimde favorim! At kestanesi balsamı yorgunken denediğimde gerçekten işe yaradı ancak birkaç kez daha denemem gerek sanırım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin ben yaz aylarında her gün kullanmıştım serin serin iyi geldi bacaklarıma :-))

      Sil
  5. at kestanesi balsamı ağrıyan bacaklara çok iyi geliyor. BB pudrayı merak ediyorum ben de ama cildim kuru olduğu için uzak duruyorum pudralardan.
    Seatherapy kremini de sabununu da çok seviyorum, kokusu harika

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @belgingüven evet çok kuru cilde pudra sakıncalı bence de .. diğer el kremlerini de oldukça beğendim ben..

      Sil
  6. Eskiden bu markanın satış temsilcisiydim ama marka kendisini çok geliştirmiş değişik ve güzel ürünler çıkartıyorlar artık :)
    http://matmazelgreen.blogspot.com

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @matmazelgreen evet ben de ilk tanıştığımda hiç böyle ürünleri yoktu giderek gelişiyorlar memnuniyet verici tabi .-))

      Sil
  7. allık ve rujlarına bayılıyorum bende :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen özellikle rujları mac ile yarışabilir bence de :-))

      Sil
  8. Bu ürünlerin çoğu bende de var çok memnunum. Ancak rollon u beğenmedim ben farmasi de

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın deo rollon mu beğenmedin ben hiç kullanmadığım için bilemedim şimdi :-))

      Sil
  9. farmasi satan birini bulsam da denesem ya bu kadar sevilen bi markayı ...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @bidolukozmetik var sanırım instagramda satan hesaplar onlardan bilgi alabilirsin..

      Sil
    2. Ben size bu konuda yardımcı olabilirim isterseniz���� 05061713681 watsapptan sipariş verebilirsiniz yada www.farmasiavm.com internet sitemden inceleyebilirsiniz memnun kalacağınızdan eminim.bi dolu kozmetik

      Sil
    3. Ben size bu konuda yardımcı olabilirim isterseniz���� 05061713681 watsapptan sipariş verebilirsiniz yada www.farmasiavm.com internet sitemden inceleyebilirsiniz memnun kalacağınızdan eminim.bi dolu kozmetik

      Sil
  10. BB krem benim de kesinlikle vazgeçemeyeceğim bir ürün oldu. Duruşu çok güzel.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzellikhikayesi benim de öyle en sevdiğim BB kremlerden oldu..

      Sil
  11. Merhaba güzellik ve bakım bloglarıyla ilgili roportajım var .Seninle yapmak istiyorum . Kabul eder misin. cevabını bana yazarsan sevinirim sevgiler.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevdicann merhaba canım tabi ki kabul ederim soruları yollarsan yapar iletirim sana :-) teşekkürler..

      Sil
  12. Çok iyi olmuş teşekkürler,

    http://farmasi-kayit.net/

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...