1 Nisan 2016

H&M Revelation Solid Perfume..

Parfüm kullanmayı hepimiz seviyoruz sanırım. Ben yıllarca Dior Hypnotic Poison kullandıktan sonra yavaş yavaş dünyada başka parfümler de olabileceğini düşünüp, üstelik uygun fiyatlı markalarında highend markalar kadar iyi parfümler yapabileceğini görüp evi binbir çeşit parfümle dolduran bir insanım. H&M Revelation Solid Perfume'ü de kokusuna bayıldığım için aldım.

H&M Revelation Solid Perfume

 Aslında eskiden katı parfümler varmış ve kadınlar genelde bunu kullanırmış. Çünkü hem daha dayanıklılar hem de daha bereketli.

H&M Revelation Solid Perfume

Gramajı çok az 2.5 gram ancak çok uzun süre gidecek gibi geliyor bana. Tabi bir hijyen sıkıntımız var yine ama sizden başka kimse elini sürmezse  sorun olmaz sanıyorum.  Kokusunu tarif edemem tabi o yüzden biraz sitesinden kopya çekeceğim.  H&M'in sitesine göre içinde tarçın, menekşe ve amber notaları bulunan bir parfüm bu ve balmumu içeren formülü ve yağsız yapısı ile öne çıkıyormuş. Amber ve tarçın kokusu benim burnuma çok baskın gelirken menekşeyi çok hissetmiyorum.

H&M Revelation Solid Perfume

Ben baktığımda sadece bir seçenek yani Revelation olan H&M Solid Parfume'ün bir seçeneği daha var ve daha çiçeksi notalar taşıyor içinde. Eğer Türkiye'de  satılıyorsa onu da bulup almak isterim doğrusu.

Benim gibi kış kokularından hoşlananların çok seveceğini düşündüğüm bu katı parfüm ayrıca yanınızda taşımak için de son derece pratik. Ayrıca  yaz aylarında özellikle toplu taşıma araçlarındaki koku krizlerini önlemek için birebir. Burnunuzun altına süreceğiniz bir lokma parfüm sizi kötü kokulardan uzak tutacaktır. Bir de ufak tüyo vereyim, normal parfümünüzün kalıcılığını arttırmak için cildinize süreceğiniz biraz vaselin üzerine parfümü sıkmayı deneyin, daha kalıcı olduğunu göreceksiniz.
Sevgiler..

50 yorum:

  1. Vazelin üzerine parfüm fikri iyiymiş, onu deneyeyim! Katı parfümler aslında normallerine göre biraz daha temiz ürünler; ben H&M'e baktığımda pek sevmemiştim katılarının kokularını (iki çeşit görmüştüm); ama ben pek kış kokusu sevmiyorum, ondan olabilir. Belki yaz için yeni çeşitlerini de çıkarırlar. Güle güle kullan şekerim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkürler Başakcım :-)) evet yaz için böyle çiçeksi hafif kokular çıksa süper olur gerçekten alıp bol bol kullanırım ben şahsen :-))

      Sil
  2. İrem Hanım harikasınız, katı parfüm nasıl olur ki diye düşünürken son cümlenize gelmişim. Kötü koku sorununu çözmek için bile çantada taşınır bu :) Harika bir fikir... :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @blanak evet normalde minik deodorant taşırım yanımda ama onun kokusu çok yayılıyor bu daha pratik :D

      Sil
  3. Katı parfüm fikri çok güzel ama ben dior hipnotic olayına takıldım. Benimde en sevdiğim kokular arasındadır :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun en en favori parfümüm diyebilirim Dior için Senacım evde açılmamış bir şişem daha var :-)))

      Sil
  4. Anneannemin böyle biri katı diğeri pamuk gibi 2 tane parfümü vardı resmen çocukluğuma döndüm şuan :) Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ceydabyjade evet eskiden daha yaygınmış bu tarz teşekkürler :-))

      Sil
  5. L'Occitane'ın katı parfümü 10 gram ve 35-40 TL arası bir şey.. Hem de çiçek kokulu tam yazlık.. Ben Cherry Blossom kullanıyorum Noa ile dönüşümlü, çok memnunum :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ayşen evet ona baktım ben fiyatı uygun ama gül vardı sanırım çok favori koku değil benim için o nedenle almadım...cherry blossom gibi bir koku ise görmedim yine bakarım ama..

      Sil
  6. Yaz için çeşitleri olursa deneyebilirim, güle güle kullan.
    Ben yazın çantamda muhakkak vücut spreyi taşıyorum. Kötü kokularda bileğe 1 fıs kolum burnumda geziyom sonra :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ilkeataş teşekkürler :-)) evet ben de yapıyorum ama sprey daha çok yayılıyor ve bazen etraftakiler böyle kötü kötü bakıyorlar sanki kendileri harika kokuyormuş da benim spreyim ya da deodorantım ağırmış gibi güler misin ağlar mısın durumu oluyor :-)))))

      Sil
  7. aaa ben ilk defa gördüm böyle :) H&M bayağı el atmaya başladı bu güzellik ürünlerine, başarılı da oluyor hani :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @burçakgülsüm evet çeşitli yeni ürünler çıkartması benim de hoşuma gidiyor...

      Sil
  8. Toplu taşıma araçlarındaki koku krizi dedin beni bitirdin yaz ayın da benim temel sorunum bu :( Bu arada ilk kez katı parfüm duydum çok cahilim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gözdeninbloggünlüğü o resmen benim kabusum oluyor yaz aylarında :-(( asansör de ayrı bir konu ki mümkünse kullanmamaya çalışırım o yüzden..

      Sil
    2. yaz ayında çok zor arkadaşım birgün dayanamayıp toplu taşıma da sıkmıştı :D herkes rahat nefes almıştı 2 dakikalığına :)

      Sil
    3. @gözdeninbloggünlüğü hahaha bazen ben de dayanamayıp sıkıyorum valla ne yapayım midem bulanıyor artık..

      Sil
  9. Katı parfüm daha önce hiç kullanmadım ama hep merak etmişimdir. Mutlaka deneyeceğim, teşekkürler. :) Küçük deodorant taşıyorum genelde yanımda ama krem tarzı ürünler daha kolay gibi. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kısanıngüncesi evet koku sadece sende kaldığı için katı parfümü daha kullanılır buldum ben..

      Sil
  10. aa ilk defa gördüm. O kadar H&M midavimiyim ama bu ürününü hiç görmedim. Hemen gidip bakacağım. Teşekkürler ablacım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajdeneyimleri mutlaka vardır diye düşünüyorum hala umarım vardır :-))

      Sil
  11. katı parfüm, solid, ilk defa gördüm ki, merak ettim, fiyatı da uygun denemek isterim Audrey! teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @korefenomeni rica ederim umarım seversin :-))

      Sil
  12. this is nice, vaseline
    http://www.melodyjacob.com/

    YanıtlaSil
  13. Katı parfüm hiç kullanmadım, yaz için daha fresh notalı parfümler çıkarırlar umarım. Denemek isterim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sevda umarım çıkarırlar ben de almak isterim :)

      Sil
  14. toplu taşıma araçlarındaki koku krizlerini önlemek için .... kesinlikle şahane fikir...
    ufak tüyo ilk duydum ve deneyeceğim ...
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @didemika ah o koku krizleri için neler yapıyorum ben neler :((

      Sil
  15. Aaaa çok merak ettim ya ne güzel anlatmışsın :)
    Buarada vaselin üstüne parfüm fikri iyiymiş bir deneyelim :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizemgider kesinlikle özellikle bilekte çok işe yarıyor..

      Sil
  16. aaaa süper keşif ilk işim bakmak çok ilgimi çekti. Güle güle iyi günlerde kullan canım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmayılmaz çok teşekkür ederim :-))

      Sil
  17. Arkadaşların şaşkınlıklarını şuan bende yaşıyorum güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  18. Tarçın deyince çok merak ettim bunu.İlk fırsatta koklamalıyım ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin H&M' e gittiğinde mutlaka bak canım seversin sen bu kokuyu ..

      Sil
  19. vaselını bılmıyordum cnm :) bılgı ıcın tesekkurler sevgıler

    YanıtlaSil
  20. İki ayrı online alışverişimde almıştım katı parfüm. Ama kokuları düşündüğüm gibi çıkmadı. Hala dururlar öyle. Oysa çok meraklıydım hevesliydim kullanmaya:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı nereden aldın canım ben bir tek Loccitane'da gördüm bunun dışında..

      Sil
  21. Yolculuklarda taşımak içinde bence çok iyi. Sıvı parfüm koyamıyoruz çantamıza.Bilgiler için çok teşekkür ederim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kendimutfağındaşef süper fikir benim aklıma gelmemişti bu ama uçak yolculuğu için de ideal haklısınız :-))

      Sil
  22. H&M e ugradigimda bir bakayim kokusuna.

    YanıtlaSil
  23. eşim farklı bir markanıkini kullanıyor vazelin gibi ve çok kalıcı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kozmetikpsikolojisi hangi markaymış ki o Kiehls falan mı?

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...