29 Mart 2017

H&M Aydınlatıcı ve Allık Paleti..

Aralık ayında yaptığım ve instagramda #kendimehediye tagi ile gösterdiğim ürünlerden en sevdiklerimden biri de H&M'in yine yılbaşına özel çıkarttığı yüz paletinden alışveriş yazımda bahsetmiştim. Şimdi de detaylı olarak tanıyalım paletimizi.

HM makyaj paleti
Bu paletler H&M'in sınırlı sayıda çıkarttığı ürünlerden biri ve fiyatı 35 TL. Aslında gayet uygun. Palet hemen dikkatimi çekmiş olmasına rağmen ilk görüşte almadım ben bunu, yani biraz direnç gösterdim ama ikinci H&M ziyaretimde artık dayanamadım ve sepete atıverdim. Ambalajı şık, güzel ve sağlam.

HM makyaj paleti

Palette 3 aydınlatıcı ve 3 de allık olmak üzere 6 renk var. Fiyatına göre bence çok iyi, Elinde allık/aydınlatıcı kategorisinden az ya da hiç ürünü bulunmayanlar için çok mantıklı bir seçim.

HM makyaj paleti

Renkler de güzel aslında Ancak ben paleti ortadaki aydınlatıcı  ve sağ alttaki allık için aldım sayılır. Hatta sadece ortadaki aydınlatıcı için bile alabilirdim. Mağazada deneyince çok beğenmiştim onu çünkü.

HM makyaj paleti

En baştaki aydınlatıcı evet biraz sedefli ama tam da değil, aydınlık veren bir pudra bile olabilirmiş. Ortadaki renk ise bambaşka, şampanya tonu gibi görünmesine rağmen aslında yanar döner bir tonu var ve o ton Mac'in son çıkardığı aydınlatıcılarında olduğu gibi lilaya dönüyor.

HM makyaj paleti

Sol baştaki allığı sevdim diyemeyeceğim, benim tonum değil ama hafif güzel bir pembe kullanılır tabi ki. Ortadaki renk şeftali-pembe karışımı ve sevdiğim bir renk. Bunun da pigmentasyonu fazla değil. 

HM makyaj paleti

Sağ üstteki aydınlatıcı oldukça pigmentli ve şampanya pembe tonlarında, allık ise gül kurusu rengi ile benim hoşuma gitti.

HM makyaj paleti

İlk iki aydınlatıcı renkleri, alttaki dediğim gibi bütün paleti alma sebebim neredeyse.

HM makyaj paleti

İki allık, pigmentasyonları az-orta ama arttırılabilir. Bu arada tüm paletin kalıcılığı da orta seviyede bence.

HM makyaj paleti

Şampanya rengi son aydınlatıcımız ve gül kurusu allığımız, bu aydınlatıcıda biraz tozutma problemi var ama hiç önemli değil bence. 

Ben aldığıma pişman olmadım açıkçası, gayet güzel kullanılır bir paletmiş. Sanırım H&M mağazalarında hala daha olabilir, gördüm sanki geçen haftalarda bakmanızda fayda var.
Sevgiler..

45 yorum:

  1. Gerçekten gayet kullanışlı bir paletmiş! Seyahatte at çantaya çık! O en son aydınlatıcı benim favorim oldu, şahane! Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik evet 3 allık 3 aydınlatıcı seyahat için ancak yeter bize zaten Başakcım :-)) teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  2. H&M makyajda da aldı başını gidiyor geçen gün tekli farlarından denedim ve bayıldım bu palette güzelmiş güle güle kullan cnm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gülşahönen evet eski kozmetik ürünleri ucuz ve vasatken bir anda highend ürünlerle yarışır hale geliverdiler :-)) tekli farlar süper zaten elimde bir sürü palet olmasa kesinlikle alırdım :-)) teşekkürler..

      Sil
  3. hep görüyorum instagram'da H&M makyaj ürünlerini, gayet başarılı görünüyorlar. bu palet de güzelmiş.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci evet güzel ürünler oluyor böyle arada limited olmasa daha iyi tabi..

      Sil
  4. Paletin aydınlatıcı kısmına bayıldım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer paleti alma sebebim zaten :-)))

      Sil
  5. Fiyatına göre süper bir paletmiş valla!Ben buradaki mağazada hiç görmedim bunu:) Aydınlatıcı aşkımız bitmeyecek sanırım bende de onlarca aydınlatıcı var hiçbirinden vazgeçemiyorum!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @evremedusa ve her gün de yenileri çıkıyor maalesef ne yapacağız bilmem :-((

      Sil
  6. Allıkların rengi çok hoş:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @libramakeup evet güzel renkler seçmişler..

      Sil
  7. Kullanışlı bir palet seyahatler için ideal ayrıca görüntüsü bile yeter.
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico ah o görüntü olayı beni mahfediyor zaten :-)))

      Sil
  8. Bence aydınlatıcı kısmına çok sevenlerdenim. Aydınlık makyajı çok seviyorum. Bu da güzel bir öğrenmiş denemek lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın Nigüncüm sen aydınlatıcıyı harika kullanıyorsun makyajlarında bence :-))

      Sil
    2. Ay çok teşekkür ederim. Bunun farkedilir olması ve özellikle senin bunu söylemen çok hoşuma gitti.

      Sil
  9. Yanıtlar
    1. @bolkahveli evet çok güzel bir palet .-))

      Sil
  10. Hahaha İremcim çok tatlısın,ilk görüşte almadım demene çok güldüm, çünkü o cümlenin altındaki duyguyu tam olarak anlayabiliyorum. İlk görüşte almamak bizim için büyük bir başarı ve ödüllendirilmeli kesinlikle! Palete bayıldım, mutlaka bakacağım, umarım bulurum!Aydınlatıcılar ve allık renklerine bayıldım,güle güle kullan. Öperim çok!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @glamsight :-))) doğru diyorsun valla bazen direnebiliyorum almamaya bazen de aman al gitsin moduna giriyorum valla napayım artık .. umarım bulursun canım teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  11. Çok kullanışlı bir paletmiş, güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  12. Çok güzel bir paletmiş, renkleri oldukça kullanışlı gözüküyor, özellikle o gül kurusu allığın rengini çok sevdim! Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @makyajblogum evet hem allık hem de aydınlatıcı açısından kullanışlı .. teşekkürler :-))

      Sil
  13. ne güzel bir palet bu böyle çok kullanışlı gerçekten :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @güzelvekültürlü evet iyi ki de almışım dedim yani..

      Sil
  14. H&M makyaj malzemelerinde gerçekten hızla ilerliyor. Ne güzel bir paletmiş, çok hoşuma gitti. güle güle kullan canım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrubayrak evet Ebrucum gerçekten başarılı ürünleri seviyorum ben de teşekkürler :-))

      Sil
  15. Çok şık bir palet ben çok beğendim :) güle güle kullanın :)

    YanıtlaSil
  16. Açik renkleri sevdim. Pembe tonlari bana hiç yakismaz.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya bana da öyle çok parlak pembeler yakışmıyor..

      Sil
  17. Ben bu paleti hiç göremedim, gittiğim HM lerde kalmamıştı :) Gerçi ev allık, aydınlatıcı doluyken gözüm doymuyor. Gerçekten seyahatlerde kullanmak için çok güzel palet... Güle güle kullan İrem'cim, sevgiler... <3 <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog aynen benim de öyle gidip gelip baktım bu palete ve dayanamayıp aldım sonunda :-)) teşekkürler canım öpüyorum..

      Sil
  18. Renkleri çok güzelmiş. Başak'ın dediği gibi tam seyahatlik bir paletmiş. H&M yolları göründü bana :))
    Güle güle kullanın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @buralıolmayan evet tek pallette allık aydınlatıcı tamamdır..:-)) teşekkürler..

      Sil
  19. Palete bayıldım, denk gelirsem mutlaka alacağım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun kalmış olabilir Senacım umarım bulursun..

      Sil
  20. Çok güzel bir paletmiş.H&M online'da kozmetik bölümü de alırsa rahatça bulup alırız o zaman.Şimdi ara ara bulunmuyorlar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin evet niye online 'a kozmetik koymamış anlamadım zaten umarım koyarlar..

      Sil
  21. Çok kullanışlıymış İrem'cim, bakınmıştım ama hiç denk gelemedim. Güle güle kullan canım.

    YanıtlaSil
  22. Ne kadar hoş görünüyor ışıltısıda gayet hoş:))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kelebeketkisi evet ortadaki renk hele harika .-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...