18 Nisan 2017

Flormar HD Koleksiyonu İlk İnceleme..

HD ürün çıkartan markalar kervanına Flormar 'da katılmış bulunuyor.  Geçtiğimiz hafta bu yeni ürünlerden oluşan bir basın kiti yolladılar. Daha önce hiç bir mağazada görüp de yakından inceleme bulamadığım koleksiyon ilk görüşte kontur pudrası ve yeni oval fırçası ile oldukça merakımı uyandırdı. Bugün koleksiyona genel bir bakıp bu iki ürünü detaylı inceleyeceğiz.

Flormar HD Koleksiyonu


Öncelikle koleksiyona bakmadan önce HD nedir, niye bütün firmalar arka arkaya HD makyaj ürünü çıkartıyorlar acaba diye bakmak lazım bence ve bunun normal ürünlerden farkı nedir acaba.  Öncelikle HD High Definition demek ve HD yayın ve çekim yapan kameralar, TV'lar için üretilmiş makyaj ürünlerine bu isim veriliyor. Temel olarak ışığı yayan birleşenlerden oluşan ürünler ve özellikle de fondöten cildi blur efekt vererek kameralar karşında pürüzsüz ve yumuşak görünmesini sağlıyor. HD çekimlerde yoğun yapılı ve kapatıcı fondötenler cilt kusurlarını daha da belirgin hale getirdiği için daha hafif yapıda ama oldukça örtücü ve cildi pürüzsüz gösteren bu tarz ürünlere ihtiyaç doğmuş. HD fondötenlerin en meşhuru Makeup Forever olmuştur. Yakın zamanda ülkemizden çıkmışlardı ama daha sonra Sephora'larda tekrar satışa başlanacağı bilgisi geldi. iyi de oldu çünkü MUFE Ultra HD fondöten kullandığım en iyi fondötenlerden biridir.

Flormar HD Koleksiyonu

Flormar HD koleksiyonunda dediğim gibi çok ilgimi çeken bir kontur paleti, HD fondöten ve corrector, 16 renkten oluşan HD ruj serisi, maskara ve 2 de yeni oval fırça bulunuyor. Bu arada fondöten için 14 adet  renk seçeneği gördüm ki bravo demek istiyorum. 

Flormar HD Koleksiyonu

Önce oval fırçaya bakarsak, daha önce de Aliexpress ve çeşitli yerlerden alıp kullanmıştım. Hatta bu büyüklükte olanları fondöten uygulamak konusunda inanılmaz hızlı ve pratik bulurum. 

Flormar HD Koleksiyonu
Fırçanın tüyleri oldukça sık olmakla birlikte çok yumuşak, bu da bana ürünü içine çeker ve uygulama güçlüğü yaratır mı acaba düşüncesi doğurdu. 

Flormar HD Koleksiyonu

Ancak hemen denediğim fırça beni hoş bir şekilde yanılttı. Üzerine direk koyduğum fondöteni 1 gram bile içine çekmedi ve çabucak ve pürüzsüz şekilde uyguladı. 

Flormar HD Koleksiyonu

Bu da fırçanın kremsi yapıda ürünlerle çok iyi anlaşacağını gösteriyor. Ayrıca da krem yapıdaki aydınlatıcıları da çok güzel alarak fazla ziyan etmeden uyguluyor. 


Flormar HD Koleksiyonu

Yine benim başka bir ürün uygulama şeklim de sabitleyici pudraları alarak tampon hareketlerle uygulamak oldu. Bu konuda da fena değil ama yine de sabitleyici için bir kabuki fırça benim için daha iyi.


Flormar HD Koleksiyonu

Flormar HD fondötenin 14 renk seçeneği var demiştim bana gelen renk 04 numaralı ivory oldu ve cildime tam uydu bu sefer. Olmasaydı çok üzülecektim çünkü yapısı falan harika bir fondöten,zaten Flormar bir süredir fondöten ve BB kremlerde çok iyi iş çıkartıyor. 

Flormar HD Koleksiyonu

Yapısı son derece kremsi ve bir HD ürüne uygun şekilde cildi tamamen örtecek  şekilde kapatıcı değil. Kapatıcılığını azdan ortaya doğru tanımlayabiliriz ancak verdiği tam olarak aydınlık, canlı ve eşitlenmiş bir ciltte blur efekt ki ben buna bayıldım. Şimdilik akma kokma bulaşma yok sıcaklarda da olmaması için yine bir HD pudradan yardım almayı düşünüyorum ki aslında bu koleksiyonun eksiği de bu bence, şöyle güzel bir HD pudra serisi.

Flormar HD Koleksiyonu

Fondötenin duruşu da bu şekilde, verdiği canlı görüntü harika bence.

Oval fırça ve fondötenin  fiyatları 40 TL. , koleksiyonda bir de concealer/corrector için daha küçük bir oval fırça var, onun da fiyatı 20 TL. bakacağım eğer kılları bu kadar yumuşaksa o da benim olacak. Bundan sonraki yazı ise tabi herkesin ve benim en çok merak ettiği kontur palet hakkında olacak. 
Sevgiler..

53 yorum:

  1. Flormar'ın hızına yetişemez olduk ^^ rujları çok merak ettim çünkü markanın rujlarını genelde severim. kontur paleti de fotoğrafta gayet iyi görünüyor

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ebrudüvenci hakikaten öyle :-)) rujlar mat seriden çıkan rujlar ile aynıysa iyidir ki bana aynı gibi geliyor bakalım göreceğiz..

      Sil
  2. Flormar'ın hızına gerçekten yetişilmiyor, benimde merak ettiğim bir seri ilk fırsatta inceleyeceğim....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @fatmaüzmez mağazalara gelmiştir artık sanırım denenebilir..

      Sil
  3. fondöteni detaylı inceleyememiştim ama sende gördüğüm kadarı ile güzelmiş hemen bakayım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer canım eğer cildine uyan renkse çok seveceğine eminim .-))

      Sil
  4. Bu koleksiyonu çok sevdim, özellikle kaşık fırçaların da olması isabet olmuş bence <3 Dediğin gibi bir pudrası eksik, belki ileride onu da çıkarır Flormar :)) Güle güle kullan :*

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Makyajblogum görür görmez gözüm bir pudra aradı gerçekten umarım çıkartırlar :-)) teşekkürler...

      Sil
  5. Ben de bakıyorum bir şey eksik diyorum 😳 Pudra da olsaymış keşke. Güle güle kullan ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @siriyaşam bence yakında o da çıkar artık :-))) teşekkürler..

      Sil
  6. Fırçayı çok beğendim ben. Özellikle de ürünü sünger gibi çekmiyor oluşu hoşuma gitti.
    Güzel günlerde kullan :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @sihirlimavi evet ben çeker sanmıştım ama çok başarılı air brush gibi uyguladı fondöteni resmen .. teşekkürler .-))

      Sil
  7. Fondöten gerçekten çok güzel görünüyor İrem'cim, 14 renginin olması da harika, belki bana uygun bir tonunu bulurum😍 Flormar'ın kaşık fırça çıkarması çok iyi oldu, indirime de girerse ben de kesin alırım. Güle güle kullan, çok sevgiler❤️❤️

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog Blanacım aliexpressden taa çinlerden oval fırça getireceğimize bunu kullanırız bence de :-)) oldukça açık bir renk de gördüm fondötenlerde umarım sana uyar canım teşekkürler öpüyorum .-))

      Sil
  8. Fondötene bakmıştım yapısı çok ince sürülünce de yok gibi oluyor. Renginin uyması gerçekten güzel olmuş
    Güle güle kullan
    Sevgilerle :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @locosmetico evet çok aşırı kapatıcılık isteyenlere uymayacak ama arttırılabilir bence kapatıcılığı da .. teşekkürler :-))

      Sil
  9. Özellikle şu oval fırça çok ilgimi çekti benim...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @yeşimlehertelden mağazada dene mutlaka çok hoşuna gidecek bence..

      Sil
  10. Flormar resmen atak yaptı seri üzerine seri çıkarıyor hızına ve ürünlerine yetişmek çok zor :) Daha bir kaç gün önce bu fırçalar hakkında acaba ürünü içine çekerde hijyen açısından sıkıntı yaratır mı diyordum ama flomarın bu fırçası içimi rahatlattı teşekkürler,güle güle kullanın ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gizem teşekkürler :-)) Flormar trendleri yakından takip ediyor gerçekten bu konuda çok başarılı.. fırçalar konusunda da iyi iş çıkartmış..

      Sil
  11. Fondötenin duruşunu çok beğendim İrem'cim, seriyi yeni çıkarttıklarında sitelerinden incelemiştim renk seçeneğinin oldukça bol olması hoşuma gitti. Güle güle kullan canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @gökçebağtır teşekkürler canım :-)) renk seçeneğinin çok olması benim de hoşuma gitti çok sık görülmeyen bir durum..

      Sil
  12. Flormar ne kadar çok ürün çikardi 😊

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @derya evet çok iyi çalışıyorlar :-))

      Sil
  13. Ürün incelemesi degilde fikir belirtme yorumu olacak benimki, cok guzel akıcı ve acıklayici bir anlatiminiz var video izliyormus gibi adeta :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @pelin çok teşekkür ederim :-)) duyduğum ve beni çok mutlu eden sözlerden biri oldu bu.. konuşur gibi sohbet havasında yazmaya çalışıyorum ...

      Sil
  14. Ürün incelemesi degilde fikir belirtme yorumu olacak benimki, cok guzel akıcı ve acıklayici bir anlatiminiz var video izliyormus gibi adeta :)

    YanıtlaSil
  15. Benim cildim karmadan yağliya dönük ve t bölgemde bir süre sonra çoğu fondöten yağlanma yapıyor acaba bu fondöten benim için uygun olur mu sizce

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @adsız T bölgesini önümüzdeki yaz sıcaklarında bu da başka çoğu fondöten de kurtarmaz tek başına.. bunu kullanabilirsiniz ama üzerinden bir matlaştırıcı/sabitleyici pudra ile geçmenizi ve gün için yağ emici kağıtlardan kullanmanızı önerebilirim..

      Sil
  16. Fondöteni çok merak etmiştim. Yapısı cidden incecik ve nemli duruyor. Kuru karma ciltli biri olarak severim diye düşünüyorum. Ben en çok da Mufe Hd fondötenle karşılaştırmasını merak ediyorum :) Güle Güle kullan����

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @vanilyalıdünyam ah keşke bitirmeseydim MUFE'mi yapardım ama şöyle diyeyim mufe daha kapatıcı ve daha mat duruyor bunun kapatıcılığı daha az ve canlı bitiyor..teşekkürler :-)

      Sil
  17. İki ürünü bende denedim.Fırçanın uygulaması gerçekten güzel ama sap kısmının yumuşak olup hareket etmesini biraz garipsedim.Fondöten ise bence mükemmel cilt fondöteni.Benim yüzümdeki kusurlar öylece kalakaldı :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @filizşahin Filizcim fırçanın sapının hareket etmesi normal daha kolay uygulama oluyor sabit olanı da kullandığım için önce ben de yadırgamıştım ama sonradan alıştım.. evet fondötenin kapatıcılığı azdan ortaya doğru kesinlikle ama üzerine normal bir pudra ile geçersen çok daha kapatıcı oluyor.. sevgiler canım .-))

      Sil
  18. Flormar artık filtreli gönderimler yağacakmış, her koleksiyon herkese gitmeyecekmiş. Filtreye ilk takılan da ben olmuşum anladığım kadarıyla, dolayısıyla bu koleksiyon bana gelmedi :) Fondöten ve rujları pek merak ettim ama, sizden okuyup sonra da mağazada bakabilirim eğer sinirim geçerse :))) Güle güle kullan İrem'cim, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik aa çok şaşırdım bence ayırım olmamalı çok sevdiğim bir kaç firma bana da yaptığı için aynısını ne hissettiğini çok iyi anlıyorum yani.. teşekkürler Başakcım sevgiler :-))

      Sil
    2. Her koleksiyonun, her ürününün yazısını ayrı ayrı makyajlarıyla, swatchlarıyla yazdıktan, paylaştıktan sonra çok ayıp ettiklerini düşünüyorum. Umarım bu yaptıkları ilk ve son uygulama olur. Öperim canım!

      Sil
    3. @başakçelik umarım ve umarım ki diğer firmalar da bizleri küstürmeye devam etmezler...sevgiler :-)

      Sil
  19. HD çekim için özel kozmetik olacağı hiç aklıma gelmezdi. Hoş ben doğa fotoğrafları çekiyorum, işin stüdyo kısmı çok çok farklı ya.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @saadetuslu evet özellikle TV çekimlerinde HD kameralar çıktığından beri bu tarz ürünler kullanılır oldu diğer fondötenler kalıp gibi duruyormuş çünkü anladığıma göre..

      Sil
  20. Kontör palet yorumunu merakla bekliyorum :)
    Güzel günlerde kullan

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @senadursun tamam canım o da haftaya ancak :-))

      Sil
  21. Fondöten hakkında söylediklerinden sonra gidip renklere bakmasam olmaz:))
    Ben hala bu tarz fırçalardan edinmedim. Kullanamazmışım gibi geliyor da yine de bir tane alıp bakmak lazım

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @hüzünsarısı bu tarz fırçaların büyük olanları o kadar prtaik ki Nihal ne kadar kolay ve çabul uygulama yapabildiğine inanamayacaksın mağazada dene bence :-))

      Sil
  22. Fondöten direk ilgi alanıma girdi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @aslınındünyası umarım beğenirsin .-))

      Sil
  23. Fırça ve fondöten dikkatimi çekti. Özellikle fırçaya bakacağım, emeğinize sağlık <3 :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @mary fırçayı mutlaka denemenizi öneririm teşekkürler sevgiler :-))

      Sil
  24. Fircalara bayılıyorum. Flormar son yıllarda çeşitliliğini artırdı...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @nilgünaydın evet daha çok şeyler bekliyoruz gerçi kendisinden :-))

      Sil
  25. Harika bir ürün incelemesi olmuş.Emeğine sağlık canım :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ortadakarışıkblog teşekkür ederim :-))

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...