6 Eylül 2017

Ağustos Ayı Alışverişleri..

Sonbahara  girmiş durumdayız, yaz ne çabuk bitti değil mi. Son yaz ayında yani Ağustos'da yaptığım alışverişler bu yazının konusu olacak. Şöyle bir bakınca bu ayı çok iyi geçirdiğimi düşünüyorum. gerçekten de neredeyse yani benim için hiç bir şey almamışım. Hemen bakalım neler almışım.


Toplu olarak görülüyor ve hakikaten çok az değil mi? Son dakika aldığım H&M ürünleri de olmasaymış hiç bir şey yokmuş ortada. 


Evet H&M'den yeni gelen holografik yüz paletini, 2 adet oje, çok lazımmış gibi bir makyaj süngeri ve bir de küpe aldım. Bir şeyin adında holografik geçmeye görsün ben onu almadan duramam. Neyse ki 24.99 TL. çok da pahalı değil. Sünger 10 TL. idi ve bütün H&M süngerler gibi yumuşacık. Ojeleri de çok sevdim. Zaten ojede 1-2 marka seçsem H&M ve Flormar seçerim sanırım sadece.


Evet ama seçmek zorunda değilim neyse ki, bu minikler de Watsons'da indirimde olunca sonbahara uygun 3 renk alıverdim. 


H&M ojeler, soldaki Toprock sağdakinin adı aklıma gelmedi bir türlü.
Instagramda tırnaklarımda duruşu da var.


Klasik bir Rossmann alışverişi, primer sprey 3. alışım. Yaz boyunca kullanmaya devam edeceğim bunu, daha doğrusu sıcaklar boyunca.  Isana duşta vücut kremi, bu krem yeni favorim diyebilirim. Arko ve Nivea'dan daha iyi bence.  Isana ferahlatıcı yüz ve vücut spreyi, yaz aylarında çok kullandığım için denemek üzere aldım. 15 TL. fena değil, ben daha çok göz makyajından önce bunu sıkıp pudra ponponu ile tampon hareketlerle makyajımı sabitliyorum. Direk sıkıp bırakınca makyaj sabitlemekten çok dağıtabilir gibi geliyor bana. 


Yine Miniso, yine tatlı bir alışveriş. Her gittiğimde merak ettiğim bir şeyler alıyorum oradan. Bu sefer oje değil ama güllü bir nemlendirici serum, makyaj bazı ve narlı maske aldım. Özellikle serumun şişesi pek tatlı değil mi sizce de. Bu serumların bir kaç çeşidi daha vardı.

Bu ay oldukça uslu durmuşum değil mi, bakalım gelecek aya bayram indirimleri de gelince ne gibi bir hasarla burada olacağım. 
Sevgiler..


31 yorum:

  1. ya o mini golden rose ojelerine ben de dayanamadım kaptım birkaç rengini tatilde çok kullanışlı oldu :) güle güle kullan hepsini :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ümrantuncer keşke bütün markalarda olsa böyle minik ojeler 😄😄 teşekkürler canım 😊

      Sil
  2. Yanıtlar
    1. @senadursun evet ben de çok seviyorum 😊

      Sil
  3. H&M ojelerden almam lazım artık :))

    YanıtlaSil
  4. Golden rose ojelerin tonları tam benlik.Ufak sıyrıklarla geçmiş bu ay desene :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @beyazbegonvil evet çok ucuz atlattım bu ayı 😄😄😄

      Sil
  5. H&M ojelere ba-yıl-dım!Hemen ben de gidip kapıyorum iki tane :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @ıvırzıvırcı çok güzel renkler var beğenirsin umarım 😊😊

      Sil
  6. Güzel günlerde kullan, H&M ojeler enfes...

    YanıtlaSil
  7. O miniso serumlara baktım baktım vazgeçtim ama aklım kaldı, ilk fırsatta alayım bari.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @periscope fiyatı da uygun olunca denemek için aldım gitti 😊

      Sil
  8. yine çok güzel oje renkleri bulmuşsun :) parfümün kokusunu merak ettim güle güle kullan hepsini.

    YanıtlaSil
  9. Yesilli ojeler harika. Bana yakin bir yere h&m açilacakmis nasil mutluyum bilemezsin digeri uzakti 😂

    YanıtlaSil
  10. Yanıtlar
    1. @lezzettramvayı çok güzel değil mi 😍😍

      Sil
  11. Valla performansın iyi bence de! Ben Ağustos ayı boyunca hiçbir şey almadım yihuuu! İsteyince yapabiliyormuşum demek ki. Eylül'ü de ufak sıyrıklarla atlatacağım, umutluyum. Yılbaşına kadar uslu durursam inşallah yılbaşında gideceğimiz Avrupa seyahatinde coşmak istiyorum yine :D Senin aldıklarından da HM'lere bayıldım!!! Güle güle kullan hepsini, öperim!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @başakçelik teşekkür ederim Başakcım 😊😊 vallahi isteyince oluyor da mesele istemek tabi ki 🤣🤣🤣

      Sil
  12. Bu ay gerçekten minimal alışveriş olmuş İrem'cim :) Sen duruldun, ben coştum valla :D Miniso serumun şişesine bayıldım! Güle güle kullan hepsini, çok öptüm <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @kırmızırujlublog teşekkür ederim canım 😊 O zaman çoştuysan alışveriş yazısı bekliyorum 😄😄

      Sil
  13. Çok tatlılar, hepsini güle güle kullan canım. :)

    YanıtlaSil
  14. Yanıtlar
    1. @burcuipekyılmaz renkler çok tatlı geldi bana da 😊😊

      Sil
  15. Artık yakınlarımda HM yok. Masraf yapmadığıma sevinsem mi , gördüklerimi alamadığıma üzülsem mi bilemedim. Güzel günlerde kullan ablacım:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. @balböceğiilekozmetik evet eskiden benim de yakında yoktu böyle hem iyi hem de kötü 🤣🤣 teşekkürler canım 😊

      Sil
  16. Postunuzu çok beğendim:) Golden rose un bu ojelerine bende bayıldım, çok güzel bir seri.Zaten ojede nude renkler çok hoş oluyor açıkçası ama metal seriside çok güzel burdan bakınca hepsini alasım geldi ya:) https://shop.goldenrose.com.tr/oje

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...