12 Şubat 2013

Çantanı Göster-Hediye Etkinliği..

Bu etkinliği yeni bir blogger arkadaşımız düzenliyor. Hem konsept, hem de hediyeleri çok hoşuma gitti. Burada yapmanız gereken tek şey çantanızı veya çantalarınızın resmini çekerek arkadaşımıza yollamak, çekilişi-etkinliği blogunuzda duyurmak ve şuradaki yazının altına da bir yorum bırakmak, hepsi bu kadar.. 
Hemen benim çantamın da resmini görelim o zaman..


Çantayı Kadıköy'den geçen sene almıştım. Ben böyle kendini bavul sanan büyük ve içinde çok bölmesi olan çantaları seviyorum. Küçük çantalar bana göre değil, çünkü her şeyi yanımda taşımaktan hoşlanıyorum. Omuzum biraz ağrıyor ama hiç bir şeyden de vazgeçemiyorum. Bu yine küçüklerinden biri, daha büyükleri var. Siz de etkinliğe katılmak isterseniz  hediyelere buradan bakabilirsiniz.
Sevgiler..

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...