5 Şubat 2013

Günün Ojesi.. China Glaze Naughy and Nice..

Günaydın. Dün uzun zamandır China Glaze sürmediğimi ve hakikaten de geçen alışverişimde aldığım ve nedense (!) süremediğim bir ojem olduğu aklıma geldi. Ojeyi sürmek üzere de kenara ayırmışım ama bir türlü fırsat olmadı, kendisi tam da sezon trendi koyu ve nefis bir bordo.

 Siyaha kaçan bir tonda, ama ışıltılı da aynı zamanda. Bu tonun benzerleri her markada bulunuyor. Ama sürer sürmez çok parlak olması ve çok çabuk kuruması açısından beni memnun etti.

Yüzük kombinim.

China Glaze'in yeni ojelerinden de almak istiyordum ama başka şeyler almaktan bir türlü onlara fırsat bulamadım. Önümüzdeki günlerde Cirque De Soleil koleksiyonundan da birkaç oje alacağım.
Sevgiler..

4 yorum:

  1. Sally Hansen'in A pat on the Black'e benziyormuş rengi... unutmuştum o ojeyi, ben de süreyim hazır kış mevsimindeyken :))

    Bu arada, normalde o deseni sevmiyorum; ama bıyık yüzükler çok hoş durmuş :)

    YanıtlaSil
  2. @bveç.. bütün bordo ojelerimi çıkardım ben de ortaya unutuyorum yoksa..:-)) böyle takma fikri yüzükleri denerken aklıma geldi.. tek takmayı sevmiyorum ben de.

    YanıtlaSil
  3. Bayıldım ojenin tonuna tam bu mevsime uygun:)

    YanıtlaSil
  4. @7-24makyaj.. bordoyu zaten her daim kullnırım ben çok severimm..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...