15 Şubat 2013

The Balm If You're Rich, I am Single Pigment..

Gratis'in Sevgililer günü için The Balm ürünlerinde %40 indirim yaptığını bilmeyen yoktur sanıyorum, ama benim artık The Balm'dan almak isteyeceğim pek bir şey de kalmadı. Yalnız bu kadar indiriminden markanın TR'den çıkacağı gibi bir endişe de doğuyor içime, çünkü eskiden çok sık yeni ürün gelirken, şimdi raflarda pek bir şey bulunamıyor. Ayrıca Temptelia'nın sayfasından takip ettiğim kadarıyla da The Balm'ın pek çok yeni ürünü de var. Neyse indirimden denemek için if you're rich I am single isimli pigment farı aldım.  İsmine de bayıldığımı söyleyeyim bu arada.. Sanırım fiyatı 9-10 TL. gibiydi. 


Yani kutusunun şekerliği bile başlı başına alma nedenidir. Bu kadar şirin bir pin-up kızına kim dayanabilir ki?? Pigment-farın kendisi orta-açık bir kahve-bronz tonunda, ıslak uygulama ile daha koyu olabiliyor. Hatta dün gece Sevgililer Gecesi makyajımı da bu farla ve ıslak olarak uyguladım. İçindeki simler çok göze batmadığı için, gündüz makyajında bile rahatlıkla uygulanabilir diye düşünüyorurm.

Elimdeki kuru hali, ıslak halini gösteremedim ama renk daha koyu ve simleri de daha az görünür hale geliyor.

Bu pigment-far işini çok sevmeyenlerdenim, ama bu ve Essence Twilight koleksiyonundan aldığım bir pigment bana bunları sevdirecek gibi görünüyor.
Sevgiler..

10 yorum:

  1. Bomboş raflarla indiriminde bir manası kalmıyor.Jovi paletin peşinde yoruldum resmen.

    YanıtlaSil
  2. @makyajkelebeği.. hangi gratise baktın hangi şehir?? bizim ordakinde kutu kutu var jovi palet..

    YanıtlaSil
  3. evet yaa, ben de bir sürü yen, ürününü görüyorum yabancı sitelerde. Yvaş yavaş getirirler diye düşünüyordum ama dediğin aklıma gelmedi. Umarım öyle bir şey olmaz.

    YanıtlaSil
  4. @modamasalları.. bence de umarım olmaz.. yeni ürünlerini hasretle bekliyorum çünkü..

    YanıtlaSil
  5. Size en azindan geliyor, bizde (Almanya) hic theBalm yok. Eskiden satiliyordu her yerde, ama artik tamamen gitti. Insallah sizden de gitmez.
    Ben de ismine bayildim ve paketi zaten theBalm tarzi, süper. Rengi sahane! Güle güle kullan :-)

    YanıtlaSil
  6. @iheartsu.. ismine ben de bayıldım.. ve evet umarım gitmez de yeni ürünleri gelir hem tr ye hem de almanyaya..

    YanıtlaSil
  7. İsmi, rengi çok hoşmuş ♥
    Umarım yakında yeni Balm cicileride gelir :)

    YanıtlaSil
  8. @j.d.. Evet umarım gelir bir saç bakımı seti çıkarmış mesela isterim gelsin onlar :))

    YanıtlaSil
  9. @naslı.. Nazlıcım nerelerdesin sen özlettin kendini :))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...