14 Mart 2013

Günün Makyajı..

Aslında bugün bu makyajı yapmadım. Pazartesi yapmıştım ama o gün yayınlayamadığım için boşa gitmesine de gönlüm razı olmadı çünkü o gün sürdüğüm Nars kalem ruju çok severim.

 Göz makyajında The Balm Balm Jovi paleti kullanmıştım.

Kullandığım renkler ve malzemeler de burada..

Kalem ruj Nars'ın çok sevdiğim kalem rujlarından Cruella. Rengi harikadır ama mat olduğu için malesef dudağı çok kurutur. Hiç nemlendirme özelliği yoktur, eğer nemlendirici sürülmezse bir süre sonra dudağı kupkuru yapar.

Nars'ın rujlarını genelde çok severim ama hepsinde böyle bir nemlendirme sorunu oluyor malesef. Yine de kullanmadan duramıyorum.
Sevgiler.

6 yorum:

  1. Kırmızı ruj gerçekten de harikaymış.Ama kurutuyorsa bana gelmez. Çok yakışmış, güle güle kullan..

    YanıtlaSil
  2. @demettokgöz.. Teşekkürler canım alta bir lip balm sürersen çözülür bu kurutma sorunu da..

    YanıtlaSil
  3. Göz makyajı nefis olmuş ellerine sağlıkk canımm :)

    YanıtlaSil
  4. @kozmetikaynası.. Teşekkürler şekerim..:))

    YanıtlaSil
  5. merhaba tatlım, mimledim seni ben:)
    merakla bekliyorum:)

    YanıtlaSil
  6. @şebnemkayaol.. bakacağım hemen..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...