14 Haziran 2013

Essence Floral Grunge Mini Lipgloss...

Merhaba.. Geçtiğimiz hafta sonu Rossmann'a bir ziyaret gerçekleştirdim. İstanbul'daki mevcut bütün Rossmann'lar benim evime oldukça uzak kalıyor, ben de arada sırada gittikçe ne bulursam topluyorum. Yani yakında büyük bir alışveriş postu gelecek. Ama önce Essence'in Floral Grunge koleksiyonundan Rossmann'da bulduğum tek parçadan bahsedeyim.
Anladığım kadarıyla bu mini lipglossları kimse pek sevmemiş çünkü alana daha rastlamadım. Ama ben gloss seviyorum o nedenle koleksiyondan 02 numaralı grungy kisses rock isimli lipgloss setini aldım. 

Set şık karton bir kutunun içerisinde, 3 adet miniminnacık lipglossdan oluşuyor ve bence renkleri çok tatlı. 

Özellikle ortadaki lila rengine bayıldım ve sürekli kullanıyorum. Glosslar bence tabi harika bir şekilde vanilya-cheese cake karışımı bir şey kokuyor ve o koku uzun süre gitmiyor. Yani koku konusunda hassas olanlara önerilmiyor. Dudakta bıraktığı hiç çok yapış yapış değil ama tamamen pürüzsüz de değil, ortalama diyebilirim.  Bir tanesinin içinde 2 ml. ürün var ve 12 aylık da kullanma süresi verilmiş.

En sondaki mint rengini de çok hafif bir şekilde uyguladığımda oldukça hoş duruyor.

Koleksiyon Essence'lere gelip de daha detaylı incelemek fırsatını bulursam, almak istediğim 1-2 şey daha var ama şimdilik gelmediği için alamıyorum.
Sevgiler..

11 yorum:

  1. Sanırım alan tek benim:) Zaten koleksiyondan tek parça seçecek olsaydım kesin buydu

    YanıtlaSil
  2. minnoş herseye bayılırım çok tatlı duruyorlar sarı gibi olanda tereddütte kaldım

    YanıtlaSil
  3. Hayırlı olsun güle güle sür tatlım renkleri harika bunlarında hemde küçücük minnak şeyler çabuk biter bitirmeside zevkli olur=}Bu seriden en çoook merak edip öldüğüm turuncu olan saç pudrası,kermitte varmış bir türlü yazısını yazmadı gitti yahu :))

    YanıtlaSil
  4. @luna.. Aldınmı sen de? Güle güle sür çok minik ve tatlılar bence..

    YanıtlaSil
  5. @yıldız.. Benim de çok hoşuma gitti hepsi kullanılabiliyor rahatça..

    YanıtlaSil
  6. @madamekokoş..teşekkürler evet çabuk biter diye umuyorum o saç pudrasını bulsam alacaktım artık kermiti bekleyeceğiz :))

    YanıtlaSil
  7. lavanta ve yeşil olanlar çok tatlıymış :)

    YanıtlaSil
  8. slm, geçen gün yazdığım rt fırçaları aldığım satıcıda buldum tekrar aynı fiyata, bakmak istersen: http://www.ebay.com/sch/kingsfan11/m.html?_nkw=&_armrs=1&_from=&_ipg=&_trksid=p3686

    YanıtlaSil
  9. @kitten..lavantaya bayıldım ben de ..

    YanıtlaSil
  10. @kitten..lavantaya bayıldım ben de ..

    YanıtlaSil
  11. @modamasalları.. Çok teşekkürler bakacağım hemen ..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...