21 Ağustos 2013

Golden Rose Carnival Ojeler..

Hafta sonu Carrefour AVM'den Golden Rose'un yeni çıkardığı Carnival serisinden 4 adet oje aldım. En merak ettiğim ve beğendiğim 14 numaralı sarı rengi de en başta aldım tabi.
Dışarıdan bakınca Impression koleksiyonunu da biraz andırıyorlar ama bunun içinde parça parça pullar da var.

Renklerinin diğer koleksiyonlara göre daha ışıl ışıl olması da dikkatimi çekti ve hoşuma gitti.

Sırayla 08, 10 ,12 ve 14 numaraları aldım. Bu ojeleri sürüp denedikten sonra diğerlerini alıp almamaya karar vereceğim.

Bugün de ilk olarak HM  Mad Lilac üzerinde 08 numarayı denedim..
Mad Lilac minnacık bir oje zaten fırçası da incecik, o nedenle sürümü biraz zor oldu.

Buna karşılık Golden Rose Carnival serisinin fırçası düz ve büyük fırçalardan. 

Mad Lilac iki gündür sürdüğümü mor alt tonlu mavilerin aksine mavi alt tonlu bir mor.. Rengini çok sevdim. Ama gerek fırçanın inceliğinden gerekse de ojenin kıvamından 4 kat sürmem gerekti. Kuruma süresi de çok kısa değil.

Carnaval 08 mor ojenin üzerine bu şekilde durdu, bence fena olmadı ama değişik kombinasyonlar da düşünüyorum tabi.

Hafta sonu aldığım bütün ojeleri çok sevdim, koyu renkler olmasına rağmen çok severek kullanmaya başladım. Değişik kombinasyonlar da gelecek.
Sevgiler..




8 yorum:

  1. @undenied.. teşekkürler.. :-))

    YanıtlaSil
  2. Alirsam bu yesil olani alacagim.yesil-kirmizi ikilisi degisik geliyor gozume.karpuzu hatirlatiyor hihi :)

    YanıtlaSil
  3. @kontes.. evet gerçekten de renkler benziyor.. ben de onu süreyim o zaman hangi rengin üzerine sürsem önerin varmı?

    YanıtlaSil
  4. bende en çok sarıyı istiyordum:) bana firmadan geldi renkler sonra başka bir oje için standa gittim ki 4-5 rengi daha çıkmış:) nasıl bu hız tabi aklımda kalan renkler oldu mesela senin aldığın mavi içinde kırmızlar olan ve fıstık yeşili:)

    YanıtlaSil
  5. @özge.. ben en beğendiğim renkleri aldım.. sarıyı özellikle denemek istiyordum zaten.. başka renkler de var güzel ama önce deneyip sonra alayım dedim bu sefer.. :-))

    YanıtlaSil
  6. ben de çok merak ediyorum. gerçekten güzel gözüküyorlar. en kısa zamanda almalıyım!

    YanıtlaSil
  7. @esragöksel.. evet denemeye değer ojeler bence..

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...