17 Kasım 2013

Haftanın Ojeleri..

Yine hafta içi sürdüğüm ojelerden seçmeler ile geldim. Bu hafta koyu renkli ojeler üzerine simli ojeler kullanarak tırnaklarımı hareketlendirdim biraz.

Alix Avien shine plus ve Golden Rose Carnival sarı oje birbirini tamamladı. Essence'in çift taraflı ojesi  ve yine Golden Rose'un yeni şişekerinden 60 numarasını da simli ojelerle beraber kullandım. Essence'de zaten simli taraf ta var, GR'nin üzerine yine Essence Mr.Big sürdüm. Sol altta daha önce ayrıca yazdığım ojem Essence here's my number isimli dokulu oje var.

Bu hafta da böyle geçti, haftaya yeni ojelerde görüşmek üzere..
Sevgiler..

8 yorum:

  1. Sol alttaki oje dokusu çok hoş. Güle güle kullan :)

    YanıtlaSil
  2. Üstteki modele bayıldım, çok hoş gözüküyor;) Bu arada bende sizi 24 lü pembe fırça seti çekilşime davet etmek isterim katılırsanız çok mutlu olurum ;) http://egloggunluk.blogspot.com/2013/11/yilbasi-hediyesi-isteyen-var-mi.html
    Teşekkürler ;)

    YanıtlaSil
  3. essencenin cift taraflisi cook guzel

    YanıtlaSil
  4. @gülşahmeral.. teşekkürler canım :-))

    YanıtlaSil
  5. @eglog.. bakıyorum çekilişe şartlar çok ağır değilse katılırım tabi..:-))

    YanıtlaSil
  6. @elifekici.. evet en sevdiklerimden biri o..

    YanıtlaSil
  7. @fulyaküçükaksoy.. tam mevsim renklerinde :-))

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...